Szkolenie

Visual merchandising w branży fashion

Klaudia Rogacz

Visual merchandising manager, trener

Visual merchandising w branży fashion

Dzięki temu szkoleniu poznasz tajniki visual merchandisingu. Powiemy Ci, jak prowadzić klienta przez sklep, aby zobaczył całą ofertę sklepu i jak wyeksponować konkretny produkt za pomocą technik aranżacji kolorem, stylem. Dowiesz się jak dopasować sposób aranżacji do grupy docelowej i jak odpowiednio dobrać pozę manekina, aby najlepiej wyeksponował cechy szczególne produktu. Poznasz zasady aranżacji witryny i dowiesz się jaki projekt, kompozycja, stylizacja, ustawienie, oświetlenie sprawią, że witryna będzie spełniała rolę wizytówki sklepu. Będziesz wiedział, jak za pomocą technik połączyć artyzm z handlowym podejściem.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • czym jest visual merchandising i jego znaczenie dla wyników sprzedaży
  • czym jest crossmerchndising w branży fashion
  • czy jest zasada 3W w visual merchandisingu
  • jaki jest związek między schematami zachowań klienta, a aranżacją przestrzeni
  • czym jest kolor w visual merchandisingu
  • jakie są czynniki skłaniające do dokonania zakupów
  • jak jest rola i jak budować poszczególne strefy sprzedaży oraz witrynę, strefę wizerunkową i sam sklep
  • jaki jest wpływ prawidłowej ekspozycji na decyzje zakupowe klientów
  • jakie są sposoby ekspozycji
  • jak wytyczyć ścieżkę klienta klienta w sklepie
  • jaki jest wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych i visual merchandiserów
  • Kierowników i zastępców kierowników sklepów sieciowych, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich pracowników w zakresie handlowej ekspozycji
  • Właścicieli sklepów niesieciowych
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się zasad visual merchandisingu

Szkolenie zostało opracowane przez:

Klaudia Rogacz
Visual merchandising manager, trener
Od 15 lat zajmuje się aranżacją przestrzeni handlowej – sprzedażą pośrednią. Rozwojem i edukacją pracowników na stanowiskach kierowniczych zajmuje się od 5 lat. Swoje doświadczenia w branży retail zdobywała od sprzedaży bezpośredniej w polskiej marce Reporter, dalej rozwijała swoje umiejętności w międzynarodowym gigancie odzieżowym marce H&M, pracując jako VM manager na powierzchniach handlowych ok. 1500-2000 m2. Kompetencje trenerskie kształtowała w strukturze LPP, brandzie Cropp pracując jako trener ds. VM mając pod swoją opieką 44 sklepy. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z kreowaniem strategii VM w sieci sklepów BLUE SHADOW, gdzie oprócz ustalania standardów VM projektowała sklepy. Obecnie oprócz aktywności trenerskiej zajmuje się wdrażaniem standardów Visual Merchandisingu w Sieci 350 sklepów marki DIVERSE, zarządzając grupą Regionalnych Visual Merchandiserów. Kieruje się w pracy handlowym podejściem. Motto zawodowe: ” Dekorator to artysta biznesman”. Produkt nie tylko musi pięknie wyglądać ale i się sprzedawać. W szkoleniach koncentruje się na dopasowaniu szkolenia do potrzeb firmy po wykonaniu audytu sklepu i otoczenia, w odniesieniu do grupy docelowej, powierzchni, poziomu wiedzy VM. Jest osobą z pasją do Visual Merchandisingu, lubi pracę z ludźmi i dla ludzi. Inspiracją do działania są uczestnicy szkolenia, ich potrzeby oraz możliwość wpłynięcia na ich rozwój i ścieżkę dalszej kariery. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń w takich obszarach Visual Merchandisingu jak: • Aranżacja przestrzeni handlowej, • Teoria i zastosowanie barw, • Psychologia zachowań klienta, • Stylizacja manekinów, • Aranżacja witryn, • Oświetlenie.

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    01:42
  • Istota visual merchandisingu
    09:10
  • Rola witryny sklepowej
    07:31
  • Prezentacja a grupa docelowa
    03:40
  • Kolory w visual merchandisingu
    03:38

Artykuły

  • Dlaczego kolor w visual merchandisingu jest tak ważny
    06:06
  • Manekiny jako lustrzane odbicie człowieka
    08:54

Audiobooki

  • Visual merchandising jako skuteczne narzędzie sprzedaży pośredniej – cz.1
    13:50
  • Visual merchandising jako skuteczne narzędzie sprzedaży pośredniej – cz.2
    20:46

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.