SZKOLENIE ONLINE Visual merchandising w branży fashion
Visual merchandising manager, trener
Visual merchandising w branży fashion
Dzięki temu szkoleniu poznasz tajniki visual merchandisingu. Powiemy Ci, jak prowadzić klienta przez sklep, aby zobaczył całą ofertę sklepu i jak wyeksponować konkretny produkt za pomocą technik aranżacji kolorem, stylem. Dowiesz się jak dopasować sposób aranżacji do grupy docelowej i jak odpowiednio dobrać pozę manekina, aby najlepiej wyeksponował cechy szczególne produktu. Poznasz zasady aranżacji witryny i dowiesz się jaki projekt, kompozycja, stylizacja, ustawienie, oświetlenie sprawią, że witryna będzie spełniała rolę wizytówki sklepu. Będziesz wiedział, jak za pomocą technik połączyć artyzm z handlowym podejściem.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- czym jest visual merchandising i jego znaczenie dla wyników sprzedaży
- czym jest crossmerchndising w branży fashion
- czy jest zasada 3W w visual merchandisingu
- jaki jest związek między schematami zachowań klienta, a aranżacją przestrzeni
- czym jest kolor w visual merchandisingu
- jakie są czynniki skłaniające do dokonania zakupów
- jak jest rola i jak budować poszczególne strefy sprzedaży oraz witrynę, strefę wizerunkową i sam sklep
- jaki jest wpływ prawidłowej ekspozycji na decyzje zakupowe klientów
- jakie są sposoby ekspozycji
- jak wytyczyć ścieżkę klienta klienta w sklepie
- jaki jest wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Osób na stanowiskach sprzedażowych i visual merchandiserów
- Kierowników i zastępców kierowników sklepów sieciowych, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich pracowników w zakresie handlowej ekspozycji
- Właścicieli sklepów niesieciowych
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się zasad visual merchandisingu
Klaudia Rogacz
Visual merchandising manager, trener
Od 15 lat zajmuje się aranżacją przestrzeni handlowej – sprzedażą pośrednią. Rozwojem i edukacją pracowników na stanowiskach kierowniczych zajmuje się od 5 lat. Swoje doświadczenia w branży retail zdobywała od sprzedaży bezpośredniej w polskiej marce Reporter, dalej rozwijała swoje umiejętności w międzynarodowym gigancie odzieżowym marce H&M, pracując jako VM manager na powierzchniach handlowych ok. 1500-2000 m2. Kompetencje trenerskie kształtowała w strukturze LPP, brandzie Cropp pracując jako trener ds. VM mając pod swoją opieką 44 sklepy. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z kreowaniem strategii VM w sieci sklepów BLUE SHADOW, gdzie oprócz ustalania standardów VM projektowała sklepy. Obecnie oprócz aktywności trenerskiej zajmuje się wdrażaniem standardów Visual Merchandisingu w Sieci 350 sklepów marki DIVERSE, zarządzając grupą Regionalnych Visual Merchandiserów. Kieruje się w pracy handlowym podejściem. Motto zawodowe: ” Dekorator to artysta biznesman”. Produkt nie tylko musi pięknie wyglądać ale i się sprzedawać. W szkoleniach koncentruje się na dopasowaniu szkolenia do potrzeb firmy po wykonaniu audytu sklepu i otoczenia, w odniesieniu do grupy docelowej, powierzchni, poziomu wiedzy VM. Jest osobą z pasją do Visual Merchandisingu, lubi pracę z ludźmi i dla ludzi. Inspiracją do działania są uczestnicy szkolenia, ich potrzeby oraz możliwość wpłynięcia na ich rozwój i ścieżkę dalszej kariery. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń w takich obszarach Visual Merchandisingu jak: • Aranżacja przestrzeni handlowej, • Teoria i zastosowanie barw, • Psychologia zachowań klienta, • Stylizacja manekinów, • Aranżacja witryn, • Oświetlenie.
Online training includes
Wprowadzenie
01:42
Istota visual merchandisingu
09:10
Rola witryny sklepowej
07:31
Prezentacja a grupa docelowa
03:40
Kolory w visual merchandisingu
03:38
Dlaczego kolor w visual merchandisingu jest tak ważny
06:06
Manekiny jako lustrzane odbicie człowieka
08:54
Visual merchandising jako skuteczne narzędzie sprzedaży pośredniej – cz.1
13:50
Visual merchandising jako skuteczne narzędzie sprzedaży pośredniej – cz.2
20:46
Get an Online Training Completion Certificate
