SZKOLENIE ONLINE Visual merchandising w branży fashion

Klaudia Rogacz
Visual merchandising manager, trener
Obejrzyj fragment szkolenia

Visual merchandising w branży fashion

Dzięki temu szkoleniu poznasz tajniki visual merchandisingu. Powiemy Ci, jak prowadzić klienta przez sklep, aby zobaczył całą ofertę sklepu i jak wyeksponować konkretny produkt za pomocą technik aranżacji kolorem, stylem. Dowiesz się jak dopasować sposób aranżacji do grupy docelowej i jak odpowiednio dobrać pozę manekina, aby najlepiej wyeksponował cechy szczególne produktu. Poznasz zasady aranżacji witryny i dowiesz się jaki projekt, kompozycja, stylizacja, ustawienie, oświetlenie sprawią, że witryna będzie spełniała rolę wizytówki sklepu. Będziesz wiedział, jak za pomocą technik połączyć artyzm z handlowym podejściem.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • czym jest visual merchandising i jego znaczenie dla wyników sprzedaży
  • czym jest crossmerchndising w branży fashion
  • czy jest zasada 3W w visual merchandisingu
  • jaki jest związek między schematami zachowań klienta, a aranżacją przestrzeni
  • czym jest kolor w visual merchandisingu
  • jakie są czynniki skłaniające do dokonania zakupów
  • jak jest rola i jak budować poszczególne strefy sprzedaży oraz witrynę, strefę wizerunkową i sam sklep
  • jaki jest wpływ prawidłowej ekspozycji na decyzje zakupowe klientów
  • jakie są sposoby ekspozycji
  • jak wytyczyć ścieżkę klienta klienta w sklepie
  • jaki jest wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych i visual merchandiserów
  • Kierowników i zastępców kierowników sklepów sieciowych, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich pracowników w zakresie handlowej ekspozycji
  • Właścicieli sklepów niesieciowych
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się zasad visual merchandisingu
Klaudia Rogacz
Visual merchandising manager, trener
Od 15 lat zajmuje się aranżacją przestrzeni handlowej – sprzedażą pośrednią. Rozwojem i edukacją pracowników na stanowiskach kierowniczych zajmuje się od 5 lat. Swoje doświadczenia w branży retail zdobywała od sprzedaży bezpośredniej w polskiej marce Reporter, dalej rozwijała swoje umiejętności w międzynarodowym gigancie odzieżowym marce H&M, pracując jako VM manager na powierzchniach handlowych ok. 1500-2000 m2. Kompetencje trenerskie kształtowała w strukturze LPP, brandzie Cropp pracując jako trener ds. VM mając pod swoją opieką 44 sklepy. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z kreowaniem strategii VM w sieci sklepów BLUE SHADOW, gdzie oprócz ustalania standardów VM projektowała sklepy. Obecnie oprócz aktywności trenerskiej zajmuje się wdrażaniem standardów Visual Merchandisingu w Sieci 350 sklepów marki DIVERSE, zarządzając grupą Regionalnych Visual Merchandiserów. Kieruje się w pracy handlowym podejściem. Motto zawodowe: ” Dekorator to artysta biznesman”. Produkt nie tylko musi pięknie wyglądać ale i się sprzedawać. W szkoleniach koncentruje się na dopasowaniu szkolenia do potrzeb firmy po wykonaniu audytu sklepu i otoczenia, w odniesieniu do grupy docelowej, powierzchni, poziomu wiedzy VM. Jest osobą z pasją do Visual Merchandisingu, lubi pracę z ludźmi i dla ludzi. Inspiracją do działania są uczestnicy szkolenia, ich potrzeby oraz możliwość wpłynięcia na ich rozwój i ścieżkę dalszej kariery. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń w takich obszarach Visual Merchandisingu jak: • Aranżacja przestrzeni handlowej, • Teoria i zastosowanie barw, • Psychologia zachowań klienta, • Stylizacja manekinów, • Aranżacja witryn, • Oświetlenie.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Wprowadzenie 01:42
Istota visual merchandisingu 09:10
Rola witryny sklepowej 07:31
Prezentacja a grupa docelowa 03:40
Kolory w visual merchandisingu 03:38
Artykuły
Dlaczego kolor w visual merchandisingu jest tak ważny 06:06
Manekiny jako lustrzane odbicie człowieka 08:54
Audiobooki
Visual merchandising jako skuteczne narzędzie sprzedaży pośredniej – cz.1 13:50
Visual merchandising jako skuteczne narzędzie sprzedaży pośredniej – cz.2 20:46

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Visual merchandising w branży fashion
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.