Tworzenie prezentacji handlowej
Wiele propozycji wysyłanych klientom wygląda bardzo podobnie. A propozycja jest jednym z tych elementów, który potrafi wpłynąć na ocenę Twojego rozwiązania i na to, jak zareaguje na nie klient. Przygotowując propozycję dla klienta warto zadbać o wiele różnych elementów: od warstwy graficznej, przez rodzaj fontów, układ treści i inne. Dbając o te elementy masz możliwość zbudowania dobrej propozycji, która będzie stanowiła wzmocnienie i przedłużenie Twojego spotkania. Później pojawia się jeszcze kwestia tego, jak napisać wiadomość do klienta, w której wyślesz mu swoją propozycją. Wiele z nich zamyka się w treści „Dzień dobry, w nawiązaniu do rozmowy przesyłam propozycję. W razie pytań pozostaję do dyspozycji”. Czy to faktycznie wystarczy, żeby wyróżnić się na tle innych? Istnieją inne, lepsze sposoby budowania komunikacji z klientem.
Szymon Lach
Trener sprzedaży / Sales Leaders
Od 15 lat jest aktywnym sprzedawcą. Cały czas sam sprzedaje swoje usługi, co oznacza, że często mierzy się z typowymi, codziennymi wyzwaniami sprzedażowymi takimi jak dobre zbadanie potrzeb klienta, zaprezentowanie rozwiązania czy też praca z różnego rodzaju obiekcjami. Do tego właściciel dwóch przedsiębiorstw, autor podcastu „Dobra sprzedaż”, którego co tydzień słucha ponad 1.000 sprzedawców najróżniejszych branż. W swojej dotychczasowej karierze pracował jako sprzedawca, dyrektor sprzedaży kilku start-upów, rekruter sił sprzedażowych, konsultant procesów sprzedażowych. Współpracował z firmami takimi jak Garcarek (jeden z najlepszych dealerów marki Mercedes-Benz), Słuchmed (największa w Polsce sieć gabinetów protetyki słuchu), Janmar Centrum (jeden z czołowych producentów opakowań z tektury falistej), PZU Zdrowie, mFinanse, Alior Bank, Brian Tracy International, Farmacol i wieloma innymi.
Szkolenie online składa
się z następujących elementów:
Tworzenie prezentacji handlowej - Podsumowanie ustaleń cz. I
03:33
Tworzenie prezentacji handlowej - Przydatne informacje cz. II
06:17
Tworzenie prezentacji handlowej - Graficzny układ cz. III
09:37
Tworzenie prezentacji handlowej - Kolejność informacji cz. IV
10:31
Tworzenie prezentacji handlowej - Cena cz. V
05:49
Tworzenie prezentacji handlowej - Informacje techniczne cz. VI
03:44
Tworzenie prezentacji handlowej - Ostatni slajd cz. VII
04:05
Tworzenie prezentacji handlowej - Mail cz. VIII
10:01
Tworzenie prezentacji handlowej - Dobra oferta handlowa
04:46
Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online