SZKOLENIE ONLINE Tworzenie prezentacji handlowej

Szymon Lach
Trener sprzedaży / Sales Leaders
Obejrzyj fragment szkolenia

Tworzenie prezentacji handlowej

Wiele propozycji wysyłanych klientom wygląda bardzo podobnie. A propozycja jest jednym z tych elementów, który potrafi wpłynąć na ocenę Twojego rozwiązania i na to, jak zareaguje na nie klient. Przygotowując propozycję dla klienta warto zadbać o wiele różnych elementów: od warstwy graficznej, przez rodzaj fontów, układ treści i inne. Dbając o te elementy masz możliwość zbudowania dobrej propozycji, która będzie stanowiła wzmocnienie i przedłużenie Twojego spotkania. Później pojawia się jeszcze kwestia tego, jak napisać wiadomość do klienta, w której wyślesz mu swoją propozycją. Wiele z nich zamyka się w treści „Dzień dobry, w nawiązaniu do rozmowy przesyłam propozycję. W razie pytań pozostaję do dyspozycji”. Czy to faktycznie wystarczy, żeby wyróżnić się na tle innych? Istnieją inne, lepsze sposoby budowania komunikacji z klientem.

Szymon Lach
Trener sprzedaży / Sales Leaders
Od 15 lat jest aktywnym sprzedawcą. Cały czas sam sprzedaje swoje usługi, co oznacza, że często mierzy się z typowymi, codziennymi wyzwaniami sprzedażowymi takimi jak dobre zbadanie potrzeb klienta, zaprezentowanie rozwiązania czy też praca z różnego rodzaju obiekcjami. Do tego właściciel dwóch przedsiębiorstw, autor podcastu „Dobra sprzedaż”, którego co tydzień słucha ponad 1.000 sprzedawców najróżniejszych branż. W swojej dotychczasowej karierze pracował jako sprzedawca, dyrektor sprzedaży kilku start-upów, rekruter sił sprzedażowych, konsultant procesów sprzedażowych. Współpracował z firmami takimi jak Garcarek (jeden z najlepszych dealerów marki Mercedes-Benz), Słuchmed (największa w Polsce sieć gabinetów protetyki słuchu), Janmar Centrum (jeden z czołowych producentów opakowań z tektury falistej), PZU Zdrowie, mFinanse, Alior Bank, Brian Tracy International, Farmacol i wieloma innymi.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Tworzenie prezentacji handlowej - Podsumowanie ustaleń cz. I 03:33
Tworzenie prezentacji handlowej - Przydatne informacje cz. II 06:17
Tworzenie prezentacji handlowej - Graficzny układ cz. III 09:37
Tworzenie prezentacji handlowej - Kolejność informacji cz. IV 10:31
Tworzenie prezentacji handlowej - Cena cz. V 05:49
Tworzenie prezentacji handlowej - Informacje techniczne cz. VI 03:44
Tworzenie prezentacji handlowej - Ostatni slajd cz. VII 04:05
Tworzenie prezentacji handlowej - Mail cz. VIII 10:01
Tworzenie prezentacji handlowej - Dobra oferta handlowa 04:46

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Tworzenie prezentacji handlowej
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.