Szkolenie

Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki

Krzysztof Pytel

Praktyk sprzedaży, trener, konsultant, interim

Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki

Podczas tego szkolenia nauczysz się, jak wiedzę i znajomość asortymentu, który oferujesz aptekom odnieść do Twojej konkurencji, jak porównać Twój produkt z produktem konkurencyjnym, jak pokazać kierownikowi apteki lub farmaceucie twoje przewagi, jak przedstawiać grupę docelową twojego preparatu. Poznasz zasady zarządzania kategorią, czyli Category Managemencie. Dowiesz się, na jakie kluczowe pytania z obszaru wiedzy o rynku musisz umieć odpowiedzieć. Szkolenie poświęcone jest także segmentacji w kategorii produktów oraz otoczeniu konkurencyjnemu apteki.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • jak odpowiadać na 3 pytania: w jakim segmencie w ramach kategorii działasz, kto jest Twoim benchmarkiem w segmencie i jaką masz przewagę biznesową oraz jaki apteka ma asortyment w swojej ofercie
  • po co wiedzieć, z kim bezpośrednio porównuje się apteka, która jest Twój klientem
  • jak wykorzystywać w pracy motywatory zakupowe pacjenta takie jak jakość, bezpieczeństwo, czas, prestiż i emocje
  • jakie znaczenie mają motywatory klientów w Twojej współpracy z apteką
  • jak działa motywator cena
  • jakie są trzy główne powody, dla których pacjent wybiera produkt tańszy
  • jak komunikować cenę i unikać błędów w tym zakresie

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Przedstawicieli handlowych producentów z sektora farmaceutycznego, OTC i FMCG odpowiedzialnych za sprzedaż produktów w kanale aptecznym
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich handlowców w zakresie współpracy z aptekami
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z aptekami

Szkolenie zostało opracowane przez:

Krzysztof Pytel
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant, interim
Od ponad 20 lat związany z rynkiem farmaceutycznym i FMCG. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie producenta jak i sieci aptek. Po stronie dostawcy zarządzał działem Trade Marketingu, jako Dyrektor Sprzedaży rozwijał sprzedaż w kanale farmaceutycznym a jako Prezes Zarządu odpowiadał za rozwój nowej spółki. Po stronie sieci aptek zdobył doświadczenie jako Category Manager odpowiedzialny za współpracę z dostawcami. Prowadzi krótko i długoterminowe projekty Interim Management oraz konsultingowe dla aptek, optymalizując kategorię, ekspozycję (merchandising), ceny i marże. Specjalizuje się w szczególności w szkoleniach zespołów sprzedaży firm farmaceutycznych: KAM, Kierownicy Regionalni, Przedstawiciele Handlowi. Szkoli Kupców, Category Managerów i kierowników aptek. Autor wyspecjalizowanego programu szkoleniowego dla farmaceutów I-go stołu, którego realizacja skutecznie zwiększa efektywność sprzedażową. Prelegent na wielu konferencjach oraz autor publikacji w prasie branżowej. Współpracuje z Okręgowymi Izbami Aptekarskimi, którym dostarcza szkolenia on-line, punktowane punktami edukacyjnymi „miękkimi”. Absolwent studiów pedagogicznych oraz podyplomowych studiów menedżerskich Executive MBA Instytutu Ekonomii Polskiej Akademii Nauk.Specjalizacja: Category Management, Optymalizacja ekspozycji, cen i marż, Sprzedaż, Zarządzanie, Współpraca z sieciami aptek

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    02:29
  • Wiedza o produkcie
    04:31
  • Wiedza o kategorii
    07:11
  • Segmentacja kategorii
    07:51
  • Motywatory zakupowe cz.1
    06:31
  • Motywatory zakupowe cz.2
    05:14
  • Cena
    05:35
  • Wizyta handlowa w aptece indywidualnej
    07:46
  • Wizyta handlowa w sieci aptek
    07:02

Artykuły

  • Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 1/7
    04:14
  • Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 2/7
    07:02
  • Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 3/7
    03:49
  • Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 4/7
    03:46
  • Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 5/7
    06:26
  • Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 6/7
    04:49
  • Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 7/7
    05:32

Audiobooki

  • Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki – cz.1
    15:47
  • Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki – cz.2
    20:24
  • Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki – cz.3
    15:49

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.