SZKOLENIE ONLINE Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant, interim
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki
Podczas tego szkolenia nauczysz się, jak wiedzę i znajomość asortymentu, który oferujesz aptekom odnieść do Twojej konkurencji, jak porównać Twój produkt z produktem konkurencyjnym, jak pokazać kierownikowi apteki lub farmaceucie twoje przewagi, jak przedstawiać grupę docelową twojego preparatu. Poznasz zasady zarządzania kategorią, czyli Category Managemencie. Dowiesz się, na jakie kluczowe pytania z obszaru wiedzy o rynku musisz umieć odpowiedzieć. Szkolenie poświęcone jest także segmentacji w kategorii produktów oraz otoczeniu konkurencyjnemu apteki.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- jak odpowiadać na 3 pytania: w jakim segmencie w ramach kategorii działasz, kto jest Twoim benchmarkiem w segmencie i jaką masz przewagę biznesową oraz jaki apteka ma asortyment w swojej ofercie
- po co wiedzieć, z kim bezpośrednio porównuje się apteka, która jest Twój klientem
- jak wykorzystywać w pracy motywatory zakupowe pacjenta takie jak jakość, bezpieczeństwo, czas, prestiż i emocje
- jakie znaczenie mają motywatory klientów w Twojej współpracy z apteką
- jak działa motywator cena
- jakie są trzy główne powody, dla których pacjent wybiera produkt tańszy
- jak komunikować cenę i unikać błędów w tym zakresie
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Przedstawicieli handlowych producentów z sektora farmaceutycznego, OTC i FMCG odpowiedzialnych za sprzedaż produktów w kanale aptecznym
- Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich handlowców w zakresie współpracy z aptekami
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z aptekami
Krzysztof Pytel
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant, interim
Od ponad 20 lat związany z rynkiem farmaceutycznym i FMCG. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie producenta jak i sieci aptek. Po stronie dostawcy zarządzał działem Trade Marketingu, jako Dyrektor Sprzedaży rozwijał sprzedaż w kanale farmaceutycznym a jako Prezes Zarządu odpowiadał za rozwój nowej spółki. Po stronie sieci aptek zdobył doświadczenie jako Category Manager odpowiedzialny za współpracę z dostawcami. Prowadzi krótko i długoterminowe projekty Interim Management oraz konsultingowe dla aptek, optymalizując kategorię, ekspozycję (merchandising), ceny i marże. Specjalizuje się w szczególności w szkoleniach zespołów sprzedaży firm farmaceutycznych: KAM, Kierownicy Regionalni, Przedstawiciele Handlowi. Szkoli Kupców, Category Managerów i kierowników aptek. Autor wyspecjalizowanego programu szkoleniowego dla farmaceutów I-go stołu, którego realizacja skutecznie zwiększa efektywność sprzedażową. Prelegent na wielu konferencjach oraz autor publikacji w prasie branżowej. Współpracuje z Okręgowymi Izbami Aptekarskimi, którym dostarcza szkolenia on-line, punktowane punktami edukacyjnymi „miękkimi”. Absolwent studiów pedagogicznych oraz podyplomowych studiów menedżerskich Executive MBA Instytutu Ekonomii Polskiej Akademii Nauk. Specjalizacja: Category Management, Optymalizacja ekspozycji, cen i marż, Sprzedaż, Zarządzanie, Współpraca z sieciami aptek
Online training includes
Wprowadzenie
02:29
Wiedza o produkcie
04:31
Wiedza o kategorii
07:11
Segmentacja kategorii
07:51
Motywatory zakupowe cz.1
06:31
Motywatory zakupowe cz.2
05:14
Cena
05:35
Wizyta handlowa w aptece indywidualnej
07:46
Wizyta handlowa w sieci aptek
07:02
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 1/7
04:14
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 2/7
07:02
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 3/7
03:49
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 4/7
03:46
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 5/7
06:26
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 6/7
04:49
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 7/7
05:32
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki – cz.1
15:47
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki – cz.2
20:24
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki – cz.3
15:49
Get an Online Training Completion Certificate
