SZKOLENIE ONLINE Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki

Krzysztof Pytel
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant, interim
Obejrzyj fragment szkolenia

Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki

Podczas tego szkolenia nauczysz się, jak wiedzę i znajomość asortymentu, który oferujesz aptekom odnieść do Twojej konkurencji, jak porównać Twój produkt z produktem konkurencyjnym, jak pokazać kierownikowi apteki lub farmaceucie twoje przewagi, jak przedstawiać grupę docelową twojego preparatu. Poznasz zasady zarządzania kategorią, czyli Category Managemencie. Dowiesz się, na jakie kluczowe pytania z obszaru wiedzy o rynku musisz umieć odpowiedzieć. Szkolenie poświęcone jest także segmentacji w kategorii produktów oraz otoczeniu konkurencyjnemu apteki.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jak odpowiadać na 3 pytania: w jakim segmencie w ramach kategorii działasz, kto jest Twoim benchmarkiem w segmencie i jaką masz przewagę biznesową oraz jaki apteka ma asortyment w swojej ofercie
  • po co wiedzieć, z kim bezpośrednio porównuje się apteka, która jest Twój klientem
  • jak wykorzystywać w pracy motywatory zakupowe pacjenta takie jak jakość, bezpieczeństwo, czas, prestiż i emocje
  • jakie znaczenie mają motywatory klientów w Twojej współpracy z apteką
  • jak działa motywator cena
  • jakie są trzy główne powody, dla których pacjent wybiera produkt tańszy
  • jak komunikować cenę i unikać błędów w tym zakresie

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Przedstawicieli handlowych producentów z sektora farmaceutycznego, OTC i FMCG odpowiedzialnych za sprzedaż produktów w kanale aptecznym
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich handlowców w zakresie współpracy z aptekami
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z aptekami

Krzysztof Pytel
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant, interim
Od ponad 20 lat związany z rynkiem farmaceutycznym i FMCG. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie producenta jak i sieci aptek. Po stronie dostawcy zarządzał działem Trade Marketingu, jako Dyrektor Sprzedaży rozwijał sprzedaż w kanale farmaceutycznym a jako Prezes Zarządu odpowiadał za rozwój nowej spółki. Po stronie sieci aptek zdobył doświadczenie jako Category Manager odpowiedzialny za współpracę z dostawcami. Prowadzi krótko i długoterminowe projekty Interim Management oraz konsultingowe dla aptek, optymalizując kategorię, ekspozycję (merchandising), ceny i marże. Specjalizuje się w szczególności w szkoleniach zespołów sprzedaży firm farmaceutycznych: KAM, Kierownicy Regionalni, Przedstawiciele Handlowi. Szkoli Kupców, Category Managerów i kierowników aptek. Autor wyspecjalizowanego programu szkoleniowego dla farmaceutów I-go stołu, którego realizacja skutecznie zwiększa efektywność sprzedażową. Prelegent na wielu konferencjach oraz autor publikacji w prasie branżowej. Współpracuje z Okręgowymi Izbami Aptekarskimi, którym dostarcza szkolenia on-line, punktowane punktami edukacyjnymi „miękkimi”. Absolwent studiów pedagogicznych oraz podyplomowych studiów menedżerskich Executive MBA Instytutu Ekonomii Polskiej Akademii Nauk. Specjalizacja: Category Management, Optymalizacja ekspozycji, cen i marż, Sprzedaż, Zarządzanie, Współpraca z sieciami aptek

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Wprowadzenie 02:29
Wiedza o produkcie 04:31
Wiedza o kategorii 07:11
Segmentacja kategorii 07:51
Motywatory zakupowe cz.1 06:31
Motywatory zakupowe cz.2 05:14
Cena 05:35
Wizyta handlowa w aptece indywidualnej 07:46
Wizyta handlowa w sieci aptek 07:02
Artykuły
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 1/7 04:14
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 2/7 07:02
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 3/7 03:49
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 4/7 03:46
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 5/7 06:26
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 6/7 04:49
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki 7/7 05:32
Audiobooki
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki – cz.1 15:47
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki – cz.2 20:24
Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki – cz.3 15:49

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.