Szkolenie

Prospecting, czyli sztuka pozyskiwania nowych klientów

Marek Waśkiewicz

Trener/Konsultant/Praktyk Sprzedaży

Prospecting, czyli sztuka pozyskiwania nowych klientów

Zdobywanie nowych klientów to niewątpliwie jedno z największych wyzwań, z jakim mają do czynienia handlowcy w swojej codziennej pracy. Jest to jednocześnie niezbędny czynnik osiągania ponadprzeciętnych wyników sprzedażowych.

Podczas tego szkolenia nauczysz się jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów, działając na trudnym, konkurencyjnym rynku. Poznasz narzędzia i metody wykorzystywane przez najlepszych handlowców, którzy regularnie osiągają ponadprzeciętne wyniki sprzedaży. Dowiesz się, jakie działania podejmować, aby skutecznie docierać do klientów ze swoją ofertą. Poznasz sprawdzone sposoby na to jak poradzić sobą z odmową klienta oraz jak zdobyć jego uwagę. Dowiesz się, co zrobić, aby Twój lejek sprzedaży już nigdy nie świecił pustkami, a Twoja sprzedaż była systematyczna i przewidywalna.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • Czym jest prospecting i co decyduje o jego skuteczności
  • Jakie metody pozyskiwania klientów stosują najlepsi sprzedawcy
  • Jak pozyskiwać klientów przez telefon i przestać słyszeć od swoich klientów kolejne „nie jestem zainteresowany”
  • Jak radzić sobie z odmową i obiekcjami klienta na początku rozmowy
  • Jak zdobywać polecenia i rekomendacje od swoich obecnych klientów
  • Jak wykorzystać networking do nawiązywania cennych kontaktów
  • Jak pozyskiwać klientów za pomocą mediów społecznościowych
  • Jak osiągać przewidywalne rezultaty i mieć regularną sprzedaż

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie budowania pozycji partnera biznesowego klienta
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak stać się wartościowym doradcą i konsultantem w oczach klienta

Szkolenie zostało opracowane przez:

Marek Waśkiewicz
Trener/Konsultant/Praktyk Sprzedaży
Od 2007 roku związany z biznesem. Doświadczenie zdobywał pracując jako handlowiec, konsultant, Key Account Manager i Dyrektor Rozwoju Biznesu. Współpracował zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z segmentem małych i średnich firm. Prowadził negocjacje na najwyższych szczeblach decyzyjnych. Następnie manager odpowiedzialny za rozwój sieci sprzedaży subagencyjnej dla jednego z operatorów telekomunikacyjnych (Orange Polska) oraz zarządzanie zespołem sprzedażowym. Obecnie trener i konsultant odpowiedzialny za rozwój działów handlowych i zwiększenie efektywności działań sprzedażowych. Realizuje projekty rozwojowe w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji miękkich. Pracuje na sali szkoleniowej, występuje w roli eksperta na konferencjach i spotkaniach branżowych o zasięgu ogólnopolskim, dzieli się swoim na łamach magazynów Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży, Benefit. Jego działania szkoleniowe skupiają się w obszarze sprzedaży konsultacyjnej opartej na budowaniu partnerskiej relacji z klientem. Uczy sprzedaży, w której handlowiec ze zwykłego sprzedawcy staje się partnerem biznesowym klienta. Od początku swojej pracy trenerskiej zrealizował ponad 500 dni szkoleniowych.

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    05:50
  • Metody poszukiwania klientów
    06:19
  • Zimny telefon i pierwszy kontakt z klientem
    10:11
  • Obiekcje klientów – jak sobie z nimi radzić?
    06:31
  • Polecenia i rekomendacje
    10:08
  • Networking czyli budowanie sieci wartościowych kontaktów
    09:52
  • Media społecznościowe w działaniach prospectingowych
    06:09
  • Podsumowanie
    02:23

Artykuły

  • 5 kroków skutecznego prospectingu
    05:48
  • Jak nie przestraszyć klienta– typowe błędu w prospectingu
    05:09

Audiobooki

  • Prospecting czyli sztuka pozyskiwania nowych klientów cz.1
    18:13
  • Prospecting czyli sztuka pozyskiwania nowych klientów cz.2
    23:54

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.