SZKOLENIE ONLINE Polecenia generujące sprzedaż
Trener, konsultant, doradca, coach, trener rozwoju osobistego
Polecenia generujące sprzedaż
Podczas tego szkolenia nauczymy Cię, w jaki sposób możesz zwiększyć liczbę kontaktów z Twoimi potencjalnymi klientami. Dowiesz się, jak wykorzystać siłę polecenia w sprzedaży: nauczysz się, spośród kogo wybrać osoby, które skutecznie polecą innym Twoje produkty lub usługi. Dowiesz się, jak z nimi rozmawiać, by pomagając Tobie, kontaktowały Cię z prospektami, którzy mogą stać się Twoimi klientami.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- dlaczego polecenia są kluczowym elementem procesu sprzedaży,
- jak wykorzystać polecania dla zwiększenia wyniku sprzedażowego,
- jakie są podstawowe typy poleceń, jak rozmawiać z polecającym cię znajomym, a jak z klientem, który zarekomenduje Ciebie innym
- jak pomóc polecającym w wytypowaniu potencjalnych klientów
- poznasz etapy procesu pozyskiwania poleceń, dowiesz się jak i kiedy otwierać ten proces, jak go prowadzić i domykać
- co to jest ostatnie dobre wrażenie w procesie pozyskiwania poleceń, czemu ono służy, kiedy i jak wywierać ostatnie, dobre wrażenie
- nauczysz się skutecznego prowadzenia rozmowy, dzięki której uzyskasz użyteczne kontakty do potencjalnych klientów
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Samodzielnych sprzedawców, prowadzących sprzedaż aktywną, którzy odpowiadają za pozyskiwanie i utrzymanie klientów
- Szefów sprzedaży, którzy chcą wesprzeć swój zespół lub zweryfikować wiedzę i umiejętności handlowców w zakresie pozyskiwania i wykorzystywania poleceń sprzedażowych
- Wszystkich osób, które pragną poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie pozyskiwania poleceń generujących sprzedaż
Ewa Kujawa
Trener, konsultant, doradca, coach, trener rozwoju osobistego
Prowadzi szkolenia dla biznesu od 1998 roku, jej specjalizacja to szkolenia miękkie (sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, wprowadzanie zmian organizacyjnych oraz motywowanie i kształtowanie zaangażowania). Ma doświadczenia w pracy dla różnych sektorów biznesu (finansowy, telekomunikacyjny, hotelarski, transportowy, przemysł chemiczny, IT, sklepy odzieżowy i inne). W projektach dla sił sprzedaży szkoli sprzedawców aktywnych i ladowych, kierowników sprzedaży, trenerów wewnętrznych. Ma doświadczenie w szkoleniu sił sprzedażowych w przedsiębiorstwie, które stoi w obliczu zmian (projekt dla firmy z rynku ubezpieczeń, którego celem było podniesienie wyników by zwiększyć rynkową wartość tuż przed sprzedażą przedsiębiorstwa – mimo początkowego zniechęcenia i niepokoju sprzedaż wzrosła w 9 na 10 regionów). Autorka unikalnego badania indywidualnych czynników zaangażowania Life Fulfilment Map®. Warsztat trenerski rozwijała na licznych kursach i szkoleniach w Polsce i za granicą (USA, Anglia, Francja), szkoli po polsku i angielsku. Specjalizacja: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, wprowadzanie zmian, komunikacja, motywacja, budowanie zaangażowania.
Online training includes
Wprowadzenie
09:29
Polecenie to nie rozmowa handlowa
09:29
Typologia poleceń
17:21
Klient jako osoba polecająca
10:32
Zamknięcie procesu polecenia
07:38
Polecenia jako narzędzie prospectingu
07:51
ABC skutecznego handlowca- polecenia generujące sprzedaż
05:45
Polecenia– narzędzie zwiększające skuteczność procesu sprzedażowego
05:38
Jak umiejętnie wykorzystać potencjał poleceń generujących sprzedaż
22:57
Get an Online Training Completion Certificate
