Szkolenie

Obsługa klienta w salonie sprzedażowym

Ewa Kujawa

Trener, konsultant, doradca, coach, trener rozwoju osobistego

Obsługa klienta w salonie sprzedażowym

W czasie tego szkolenia będziesz mógł poszerzyć swoje umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klienta w sklepie. Poszerzysz swoje kompetencje w zakresie wzmacniania pozytywnej relacji z klientem i obsługi reklamacji. To szkolenie pomoże Ci zwiększyć Twoje umiejętności z zakresu finalizowania sprzedaży. Podczas tego szkolenia zrozumiesz, dlatego kluczem do sukcesu jest nie tylko posiadanie umiejętności sprzedażowych, ale też odpowiednia postawa nakierowana na zaspokojenie potrzeb klienta.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • jakie są zasady nawiązywania skutecznego kontaktu z klientem, który wchodzi do sklepu – będziesz wiedział, jak wywrzeć pierwsze dobre wrażenie i zagaić rozmowę z klientem
  • czy używać powitania „W czym mogę pomóc?”
  • na czym polega w sklepie „efekt muśnięcia pupy”
  • jak skutecznie poznać potrzeby klienta, by przedstawić mu ofertę w oparciu o ważne dla niego korzyści
  • czym jest sprzedaż dodatkowa i jak ją skutecznie stosować
  • jak radzić sobie z obiekcjami klienta
  • jak wzmacniać lojalność klienta dzięki odpowiedniemu pożegnaniu i umiejętności wywierania ostatniego dobrego wrażenia
  • jak nie być sprzedawcą skoncentrowanym głównie na swoich interesach, a nie na potrzebach zakupowych klientów
  • co zrobić, żeby że zadowolony klient wrócił do twojego sklepu po kolejne zakupy lub polecił produkt albo twój sklep swoim znajomym
  • jakie są najważniejsze sposoby wyróżnienia się z pośród konkurencji w branży handlowej
  • jak czerpać większą satysfakcję ze swojej pracy jako sprzedawca
  • jak wdrożyć swoją odpowiednią postawę w codziennej pracy w sklepie
  • kiedy nadmiar starań sprzedawcy może zaszkodzić procesowi sprzedawcy

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Sprzedawców mających bezpośredni kontakt z klientami w sieciowych i indywidualnych sklepach branży fashion – odzieżowej, obuwniczej oraz drogerii
  • Właścicieli sklepów i kierowników sklepów w sieciach handlowych, którzy także mają kontakt z klientami oraz którzy chcą wiedzieć, czego wymagać w zakresie obsługi klienta od swoich sprzedawców mających bezpośredni kontakt z klientem
  • Wszystkich, którzy planują lub przygotowują się do pracy w charakterze sprzedawcy lub chcą założyć własny biznes – sklep w branży odzieżowej, obuwniczej lub drogerii

Szkolenie zostało opracowane przez:

Ewa Kujawa
Trener, konsultant, doradca, coach, trener rozwoju osobistego
Prowadzi szkolenia dla biznesu od 1998 roku, jej specjalizacja to szkolenia miękkie (sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, wprowadzanie zmian organizacyjnych oraz motywowanie i kształtowanie zaangażowania). Ma doświadczenia w pracy dla różnych sektorów biznesu (finansowy, telekomunikacyjny, hotelarski, transportowy, przemysł chemiczny, IT, sklepy odzieżowy i inne). W projektach dla sił sprzedaży szkoli sprzedawców aktywnych i ladowych, kierowników sprzedaży, trenerów wewnętrznych. Ma doświadczenie w szkoleniu sił sprzedażowych w przedsiębiorstwie, które stoi w obliczu zmian (projekt dla firmy z rynku ubezpieczeń, którego celem było podniesienie wyników by zwiększyć rynkową wartość tuż przed sprzedażą przedsiębiorstwa – mimo początkowego zniechęcenia i niepokoju sprzedaż wzrosła w 9 na 10 regionów). Autorka unikalnego badania indywidualnych czynników zaangażowania Life Fulfilment Map®. Warsztat trenerski rozwijała na licznych kursach i szkoleniach w Polsce i za granicą (USA, Anglia, Francja), szkoli po polsku i angielsku. Specjalizacja: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, wprowadzanie zmian, komunikacja, motywacja, budowanie zaangażowania

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Wprowadzenie cz.1/8
    07:56
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Pierwsze wrażenie cz.2/8
    08:49
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Mowa ciała cz.3/8
    06:51
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Powitanie klienta cz.4/8
    08:09
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Rozpoczęcie rozmowy cz.5/8
    09:45
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Badanie potrzeb cz.6/8
    08:18
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Pozytywna relacja z klientem cz.7/8
    08:27
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Zakończenie wizyty cz.8/8
    07:25

Artykuły

  • Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie – wstęp
    05:36
  • Rozpoczęcie wizyty klienta w punkcie sprzedaży
    04:56
  • Przywitanie klienta i gotowość do pomocy
    06:25
  • Badanie potrzeb oraz wartości klienta
    07:16
  • Model Diagnozy Potrzeb Klienta – 3p
    07:18
  • Parafraza i podsumowanie potrzeb klienta
    04:25
  • Jak zaprezentować klientowi ofertę?
    06:40
  • Upselling
    01:36
  • Obiekcje klienta i sposoby radzenia sobie z nimi
    06:55
  • Finalizacja sprzedaży
    08:16
  • Obsługa kasowa i pożegnanie klienta w sklepie oraz obsługa posprzedażowa klienta
    08:22

Audiobooki

  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.1
    18:27
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.2
    27:27
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.3
    19:47
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.4
    21:57
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.5
    24:23
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.6
    16:11
  • Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.7
    26:40

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.