SZKOLENIE ONLINE Obsługa klienta w salonie sprzedażowym

Ewa Kujawa
Trener, konsultant, doradca, coach, trener rozwoju osobistego
Obejrzyj fragment szkolenia

Obsługa klienta w salonie sprzedażowym

W czasie tego szkolenia będziesz mógł poszerzyć swoje umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klienta w sklepie. Poszerzysz swoje kompetencje w zakresie wzmacniania pozytywnej relacji z klientem i obsługi reklamacji. To szkolenie pomoże Ci zwiększyć Twoje umiejętności z zakresu finalizowania sprzedaży. Podczas tego szkolenia zrozumiesz, dlatego kluczem do sukcesu jest nie tylko posiadanie umiejętności sprzedażowych, ale też odpowiednia postawa nakierowana na zaspokojenie potrzeb klienta.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jakie są zasady nawiązywania skutecznego kontaktu z klientem, który wchodzi do sklepu – będziesz wiedział, jak wywrzeć pierwsze dobre wrażenie i zagaić rozmowę z klientem
  • czy używać powitania „W czym mogę pomóc?”
  • na czym polega w sklepie „efekt muśnięcia pupy”
  • jak skutecznie poznać potrzeby klienta, by przedstawić mu ofertę w oparciu o ważne dla niego korzyści
  • czym jest sprzedaż dodatkowa i jak ją skutecznie stosować
  • jak radzić sobie z obiekcjami klienta
  • jak wzmacniać lojalność klienta dzięki odpowiedniemu pożegnaniu i umiejętności wywierania ostatniego dobrego wrażenia
  • jak nie być sprzedawcą skoncentrowanym głównie na swoich interesach, a nie na potrzebach zakupowych klientów
  • co zrobić, żeby że zadowolony klient wrócił do twojego sklepu po kolejne zakupy lub polecił produkt albo twój sklep swoim znajomym
  • jakie są najważniejsze sposoby wyróżnienia się z pośród konkurencji w branży handlowej
  • jak czerpać większą satysfakcję ze swojej pracy jako sprzedawca
  • jak wdrożyć swoją odpowiednią postawę w codziennej pracy w sklepie
  • kiedy nadmiar starań sprzedawcy może zaszkodzić procesowi sprzedawcy

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Sprzedawców mających bezpośredni kontakt z klientami w sieciowych i indywidualnych sklepach branży fashion – odzieżowej, obuwniczej oraz drogerii
  • Właścicieli sklepów i kierowników sklepów w sieciach handlowych, którzy także mają kontakt z klientami oraz którzy chcą wiedzieć, czego wymagać w zakresie obsługi klienta od swoich sprzedawców mających bezpośredni kontakt z klientem
  • Wszystkich, którzy planują lub przygotowują się do pracy w charakterze sprzedawcy lub chcą założyć własny biznes – sklep w branży odzieżowej, obuwniczej lub drogerii
Ewa Kujawa
Trener, konsultant, doradca, coach, trener rozwoju osobistego
Prowadzi szkolenia dla biznesu od 1998 roku, jej specjalizacja to szkolenia miękkie (sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, wprowadzanie zmian organizacyjnych oraz motywowanie i kształtowanie zaangażowania). Ma doświadczenia w pracy dla różnych sektorów biznesu (finansowy, telekomunikacyjny, hotelarski, transportowy, przemysł chemiczny, IT, sklepy odzieżowy i inne). W projektach dla sił sprzedaży szkoli sprzedawców aktywnych i ladowych, kierowników sprzedaży, trenerów wewnętrznych. Ma doświadczenie w szkoleniu sił sprzedażowych w przedsiębiorstwie, które stoi w obliczu zmian (projekt dla firmy z rynku ubezpieczeń, którego celem było podniesienie wyników by zwiększyć rynkową wartość tuż przed sprzedażą przedsiębiorstwa – mimo początkowego zniechęcenia i niepokoju sprzedaż wzrosła w 9 na 10 regionów). Autorka unikalnego badania indywidualnych czynników zaangażowania Life Fulfilment Map®. Warsztat trenerski rozwijała na licznych kursach i szkoleniach w Polsce i za granicą (USA, Anglia, Francja), szkoli po polsku i angielsku. Specjalizacja: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, wprowadzanie zmian, komunikacja, motywacja, budowanie zaangażowania.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Wprowadzenie cz.1/8 07:56
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Pierwsze wrażenie cz.2/8 08:49
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Mowa ciała cz.3/8 06:51
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Powitanie klienta cz.4/8 08:09
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Rozpoczęcie rozmowy cz.5/8 09:45
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Badanie potrzeb cz.6/8 08:18
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Pozytywna relacja z klientem cz.7/8 08:27
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – Zakończenie wizyty cz.8/8 07:25
Artykuły
Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie – wstęp 05:36
Rozpoczęcie wizyty klienta w punkcie sprzedaży 04:56
Przywitanie klienta i gotowość do pomocy 06:25
Badanie potrzeb oraz wartości klienta 07:16
Model Diagnozy Potrzeb Klienta – 3p 07:18
Parafraza i podsumowanie potrzeb klienta 04:25
Jak zaprezentować klientowi ofertę? 06:40
Upselling 01:36
Obiekcje klienta i sposoby radzenia sobie z nimi 06:55
Finalizacja sprzedaży 08:16
Obsługa kasowa i pożegnanie klienta w sklepie oraz obsługa posprzedażowa klienta 08:22
Audiobooki
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.1 18:27
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.2 27:27
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.3 19:47
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.4 21:57
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.5 16:11
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.6 16:11
Obsługa klienta w salonie sprzedażowym – cz.7 26:40

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Obsługa klienta w salonie sprzedażowym
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.