Szkolenie

Negocjacje w sprzedaży – zasady i techniki

Przemysław Mik

Praktyk sprzedaży, trener, konsultant

Negocjacje w sprzedaży – zasady i techniki

Jeżeli zdarza Ci się, że twoi klienci „cisną” cię na rabat i próbują negocjować cenę – to szkolenie jest dla Ciebie! Teraz to TY myślisz o zakupie (np. tego szkolenia), a ja chcę je sprzedać, więc co ja bym zrobił, gdybyś zadał pytanie „czy warto za to szkolenie tyle zapłacić?” …. Gdybym miał z Tobą negocjować cenę tego szkolenia, to zapewne odpowiedziałbym, że szkolenie nie jest warte tej ceny …. jest warte o wiele, wiele, wiele więcej … a dokładnie tyle, ile dzięki tej wiedzy, którą posiądziesz uda ci się zaoszczędzić pieniędzy podczas najbliższych negocjacji z klientem. Pomyśl, ile w każdym miesiącu oddajesz klientom (którzy z tobą negocjują) pieniędzy w rabatach. Co więcej, jestem przekonany, że jeżeli uda ci się chociaż raz, tylko raz, wykorzystać chociaż jedną z technik której cię nauczę, to szkolenie zwróci Ci się szybciej niż myślisz. Zwróć też uwagę, że technik negocjacyjnych w tym szkoleniu jest ponad 20. Dzięki temu po prostu opanujesz ponad 20 najważniejszych, najczęściej stosowanych technik negocjacji. Nie tylko będziesz je potrafił stosować ale i je rozpoznawać u twojego rozmówcy i się przed nimi bronić. Dzięki temu to szkolenie nie będzie Cię kosztowało, wręcz przeciwnie, będziesz dzięki niemu po prostu zarabiał i oszczędzał więcej pieniędzy.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • jaka jest różnica pomiędzy sprzedażą, a negocjacjami
  • kiedy zacząć negocjacje – a kiedy nawet ich nie rozpoczynać
  • jak przygotować się do negocjacji
  • dlaczego nie zgadzać się na pierwszą propozycję cenową klienta
  • jakie techniki klient może stosować i jak Ty, jako sprzedawca masz na nie zareagować aby negocjacje przebiegły również i po twojej myśli
  • jak umiejscowić negocjacje w procesie sprzedaży
  • jaką technikę stosują negocjatorzy – zarówno klienci jak i sprzedawcy, gdy nie znają maksymalnych i minimalnych możliwości strony przeciwnej
  • czym są negocjacje sprzedażowe 1 na 1
  • czy negocjacje spowodują, że klient w ogóle lub bardziej zainteresuje się Twoją ofertą i dostrzeże płynące z niej dla niego korzyści
  • kiedy nie ma sensu negocjować
  • jaką technikę wykorzystują klienci do rozpoznania granic możliwych ustępstw sprzedawcy
  • jak znaleźć wspólne stanowisko akceptowalne przez każdą ze stron
  • czy negocjacje sprzedają
  • jak w przygotowaniach do negocjacji wykorzystać model MFP, WAP i BATNA
  • co zrobić, gdy twój klient podczas negocjacji cenowych deklaruje ograniczony budżet na zakup twojego produktu lub usługi

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich handlowców w zakresie prowadzenia negocjacji handlowych
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak prowadzić negocjacje handlowe

Szkolenie zostało opracowane przez:

Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Ponad 20 lat w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z firmą Take It – Doradztwo Personalne gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się na aspektach postawy, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    03:45
  • Negocjacje to nie sprzedaż
    05:25
  • Kiedy warto rozpocząć negocjacje
    07:10
  • Przygotuj się do negocjacji
    10:42
  • Nie zgadzaj się na pierwszą ofertę cenową
    06:36
  • Po negocjacjach pogratuluj drugiej stronie
    02:32
  • Technika negocjacji: Pusty portfel
    04:28
  • Technika negocjacji: Spotkajmy się w połowie
    04:32
  • Technika negocjacji: Próbny balon
    04:08
  • Technika negocjacji: Optyk z Brooklyn’u, czyli eskalacja żądań
    06:02
  • Technika negocjacji: Wyższa instancja
    04:43
  • Technika negocjacji: Nagroda w raju
    07:16
  • Technika negocjacji: Kosmiczna oferta
    09:14
  • Technika negocjacji: Nieświeża ryba
    06:44
  • Technika negocjacji: Malejąca wartość przysług
    07:26
  • Technika negocjacji: Groźba zerwania negocjacji
    04:17
  • Technika negocjacji: Presja czasu
    07:52
  • Technika negocjacji: Atak personalny
    05:02
  • Technika negocjacji: Presja nieprzewidywalności
    04:18
  • Technika negocjacji: Kontrolowany przeciek
    02:28

Artykuły

  • Technika negocjacji: spotkajmy się w połowie drogi
    03:34
  • Technika negocjacji: pusty portfel
    03:54
  • Technika negocjacji: próbny balon
    03:27
  • Technika negocjacji: optyk z Brooklynu (eskalacja żądań)
    04:57
  • Technika negocjacji: wyższa instancja
    04:28
  • Technika negocjacji: nagroda w raju
    06:00
  • Technika negocjacji: kosmiczna oferta
    06:50
  • Technika negocjacji: nieświeża ryba
    06:20
  • Technika negocjacji: malejąca wartość usług
    05:21
  • Technika negocjacji: groźba zerwania negocjacji
    04:42
  • Technika negocjacji: presja czasu
    07:22
  • Technika negocjacji: atak personalny
    04:31
  • Technika negocjacji: presja nieprzewidywalności
    03:59
  • Technika negocjacji: kontrolowany przeciek
    02:09

Audiobooki

  • Zasady negocjacji – cz.1
    17:28
  • Zasady negocjacji – cz.2
    24:29

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.