Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach
Jeśli jesteś Handlowcem lub Menedżerem, który odpowiada za sprzedaż i planujesz cyklicznie spotkania ze swoimi klientami i kontrahentami – to szkolenie jest dla ciebie! Na szkoleniu zaprezentuję Ci metodę przygotowania się do wizyty z klientem w sposób, który aby zwiększyć jej efektywność a także sprawi, że twoja wizyta handlowa stanie się skuteczniejsza. Pomyśl ilu aktywnych handlowców i przedstawicieli firm cyklicznie próbuje odwiedzać swoich klientów stosując przeróżne techniki i taktyki sprzedaży. Metoda prezentowania oferty w 5-krokach sprawi, że twoje spotkania z klientem zapadną mu w pamięć bo będą różnić się od tych standardowych i powtarzalnych. Klient będzie chętniej analizował twoją ofertę i angażował się w spotkanie z tobą gdyż będzie widział że „czujesz” jego biznes i potrzeby, które za nim stoją. Dzisiejszy rynek potrzebuje Handlowca-Doradcy-Eksperta, który w umiejętnie przedstawi klientowi własny pomysł na sprzedaż i w uczciwy, energetyczny sposób przeprowadzi go przez proces podejmowania decyzji o tym ile i jak ma zainwestować żeby budować własną efektywność sprzedażową. Metoda 5-Kroków zapewni ci naturalną przewagę i odmieni standardowe wizyty, które nie zawsze kończyły się zamierzonym skutkiem.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- Jak poprowadzić wizytę metodą 5-Kroków
- Jak zaplanować i przeprowadzić każdy krok w metodyczny sposób
- Jak zareagować na naturalne wątpliwości, które może zgłosić klient
- Jak skutecznie zamknąć wizytę handlową przygotowując pole i kontekst do kolejnego spotkania z klientem
- Jak nie manipulować a naturalny i przystępny sposób przedstawić klientowi ciekawy koncept na jego biznes
Zbigniew Żuk
Trener/Coach, Praktyk Sprzedaży
Przeszkolił ponad 90 firm. Jest absolwentem Studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego w Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania. Wykładowca w Szkole Zarządzania Sprzedażą na kierunkach: Sprzedaż Doradczo-Ekspercka oraz Zarządzanie Zespołem Handlowym.
Specjalizuje się w coachingu menedżerskim i sprzedażowym. Ekspert w dziedzinie budowania umiejętności handlowych oraz zarządzania organizacją. Prowadził wiele długofalowych projektów o charakterze doradczo-szkoleniowym. Twórca autorskiej „metody fundamentów” czyli zrównoważonego feedbacku podczas treningu sprzedażowego.
Doświadczenie zdobywał pełniąc funkcję Area Sales Managera w firmie Coca-Cola, gdzie odpowiadał między innymi za przeprowadzanie szkoleń dla Przedstawicieli Handlowych w zakresie technik sprzedaży, negocjacji i prezentacji, wprowadzając autorskie rozwiązania sprzedażowe. Przez kolejnych kilka lat pełnił funkcje kierownicze w Mix Elektronics, Navo PGD Sp. z o.o. (główny dystrybutor Procter&Gamble) oraz Nomi S.A. Hiperpermarket Budowlany, gdzie zarządzał 80-osobowym zespołem sprzedawców. Nagradzany za projekt sprzedażowy „Bliźniaczy Zapach” oraz za kreatywność, jako autor projektów sprzedażowych „Domy dla Dzieci” oraz „Teatr Charity” w ogólnopolskiej akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” patronowanej przez Fundację Polsat.
Szkolenia z zakresu: techniki sprzedaży (rozwinięte o autorskie rozwiązania sprzedażowe) negocjacje, prezentacje o charakterze publicznym i biznesowym , coaching menedżerski i sprzedażowy, skuteczny merchandising, zarządzanie zespołami handlowymi, budowanie umiejętności menedżerskich.
Krótka charakterystyka osoby: przyjaźnie nastawiony, życzliwy i otwarty. Inspirujący i pozytywnie oddziaływujący na motywację Uczestników szkoleń. Podczas zajęć buduje partnerską atmosferę i angażuje Kursantów do aktywnego udziału, nie pozostawiając nikogo bez emocji. Zawodowe credo to: „Praktyka, Praktyka, Praktyka…”
Online training includes
Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach - Wprowadzenie cz. I
06:11
Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach - Krok pierwszy cz. II
05:45
Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach - Krok drugi cz. III
02:49
Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach - Krok trzeci cz. IV
08:49
Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach - Krok czwarty cz. V
04:06
Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach - Krok piąty cz. VI
07:14
Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach - Podsumowanie cz. VII
02:30
Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach - Rola handlowca cz. I
02:14
Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach - Plan działania cz. II
02:23
Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach - Pięć kroków cz. III
04:51
Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach - Postawa klienta cz. IV
01:40
Get an Online Training Completion Certificate