Szkolenie

Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej

Ewa Kozicka

Logopeda medialny, logopeda artystyczny

Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej

W tym szkoleniu nie będziemy zajmować się tym, CO mówić klientowi, ale JAK mówić. Sprzedawca, który wywiera pozytywne wrażenie na swoim otoczeniu, łatwiej wchodzi w relacje z klientami, jest akceptowany, a jego towarzystwo nie drażni, ale jest poszukiwane. W ramach tego szkolenia proponujemy ćwiczenia, które pomogą Ci w panowaniu nad oddechem, prowadzeniu głosu, starannej wymowie i takim stosowaniu odpowiednich środków ekspresji, by zainteresować klienta ofertą. Dzięki temu szkoleniu dowiesz się, jaki jest i jaki powinien być twój sposób mówienia jako sprzedawcy w zależności od typu osobowościowego, który reprezentujesz i jak dostosować swój sposób mówienia do różnych typów klientów.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • jak pozbyć się napięcia, które powoduje, że trudno prowadzić z klientem swobodną konwersację, czy mówić podczas wystąpienia na zebraniu działu sprzedaży
  • jakie ćwiczenia regularnie wykonywanie bardzo sprzyjają rozwijaniu głosu, wzmacniają go i wzbogacają jego barwę
  • co zrobić, żeby twoja postawa była wyprostowana i aktywna, ale nie usztywniona, swobodna, ale nie bierna i bezwładna
  • jak szybko pozbyć się napięcia
  • co zrobić, jeżeli masz dużą wadę wymowy
  • jakie ćwiczenia możesz zrobić zanim staniesz do rozmowy, negocjacji, prezentacji handlowej w zaciszu gabinetu, w windzie, w samochodzie na parkingu
  • jakie ćwiczenia poprawią ogólne brzmienie i wyrazistość twojego mówienia
  • jakie są trzy podstawowe zasady dotyczące dobrej wymowy
  • jak budować mocną i otwartą postawę w kilka sekund
  • kto może sobie pozwolić na szybkie mówienie
  • jak ćwiczyć wymawianie głosek na końcu wyrazów i nagromadzonych obok siebie spółgłosek
  • jaka jest rola pauzy jako środka ekspresji

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • dla sprzedawców, których głos jest narzędziem pracy, którzy kontaktują się z klientami bezpośrednio, podczas spotkań i telefonicznie
  • dla managerów sprzedaży, którzy przemawiają przed mniejszymi i większymi gremiami – podczas ważnych prezentacji dla klientów oraz podczas zebrań z działem handlowym
  • dla managerów sprzedaży, którzy przemawiają przed mniejszymi i większymi gremiami – podczas ważnych prezentacji dla klientów oraz podczas zebrań z działem handlowym

Szkolenie zostało opracowane przez:

Ewa Kozicka
Logopeda medialny, logopeda artystyczny
Logopeda, absolwentka Podyplomowego Studium Wymowy przy Akademii Teatralnej w Warszawie. Specjalizacja logopeda medialny, logopeda artystyczny. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dykcji, kultury słowa i emisji głosu w szkołach artystycznych: Szkole Aktorskiej J.i H. Machulskich, Akademii Muzycznej w Warszawie i Państwowej Szkole Muzycznej II Stopnia na Wydziale wokalistyki Estradowej. Prowadzi indywidualne konsultacje z zakresu wystąpień publicznych przed mikrofonem i na scenie dla osób, których działalność zawodowa związana jest z publicznym mówieniem. Prowadziła dziennikarzy stacji telewizyjnych 4FunTV, Superstacji, a od 2014 roku współpracuje z TVP. Przez wiele lat prowadziła szkolenia dla sędziów i prokuratorów prokuratur i sądów apelacyjnych i okręgowych, zasiadała w jury konkursów krasomówczych dla asesorów. W prowadzonych zajęciach i indywidualnych konsultacjach zwraca szczególną uwagę na to, by podopieczni, zarówno studenci jak i osoby bardzo już dorosłe, podczas nabywania nowych umiejętności i zachowań, pozostawali w zgodzie ze sobą. Nieprzerwanie od czasu ukończenia Logopedii pracuje z wielką satysfakcją z dziećmi.

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    05:53
  • Jak eliminować napięcia
    05:43
  • Oddech
    06:24
  • Głos- cz.I
    09:15
  • Głos- cz.II
    07:08
  • Dykcja- cz.I
    07:21
  • Dykcja – cz.II
    10:14

Artykuły

  • Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – 1/6
    07:05
  • Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – 2/6
    05:42
  • Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – 3/6
    04:59
  • Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – 4/6
    09:49
  • Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – 5/6
    08:45
  • Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – 6/6
    04:04

Audiobooki

  • Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – cz. 1/6
    11:15
  • Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – cz. 2/6
    08:46
  • Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – cz. 3/6
    08:44
  • Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – cz. 4/6
    14:04
  • Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – cz. 5/6
    14:18
  • Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – cz. 6- ost.
    06:10

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.