SZKOLENIE ONLINE Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej

Ewa Kozicka
Logopeda medialny, logopeda artystyczny
Obejrzyj fragment szkolenia

Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej

W tym szkoleniu nie będziemy zajmować się tym, CO mówić klientowi, ale JAK mówić. Sprzedawca, który wywiera pozytywne wrażenie na swoim otoczeniu, łatwiej wchodzi w relacje z klientami, jest akceptowany, a jego towarzystwo nie drażni, ale jest poszukiwane. W ramach tego szkolenia proponujemy ćwiczenia, które pomogą Ci w panowaniu nad oddechem, prowadzeniu głosu, starannej wymowie i takim stosowaniu odpowiednich środków ekspresji, by zainteresować klienta ofertą. Dzięki temu szkoleniu dowiesz się, jaki jest i jaki powinien być twój sposób mówienia jako sprzedawcy w zależności od typu osobowościowego, który reprezentujesz i jak dostosować swój sposób mówienia do różnych typów klientów.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jak pozbyć się napięcia, które powoduje, że trudno prowadzić z klientem swobodną konwersację, czy mówić podczas wystąpienia na zebraniu działu sprzedaży
  • jakie ćwiczenia regularnie wykonywanie bardzo sprzyjają rozwijaniu głosu, wzmacniają go i wzbogacają jego barwę
  • co zrobić, żeby twoja postawa była wyprostowana i aktywna, ale nie usztywniona, swobodna, ale nie bierna i bezwładna
  • jak szybko pozbyć się napięcia
  • co zrobić, jeżeli masz dużą wadę wymowy
  • jakie ćwiczenia możesz zrobić zanim staniesz do rozmowy, negocjacji, prezentacji handlowej w zaciszu gabinetu, w windzie, w samochodzie na parkingu
  • jakie ćwiczenia poprawią ogólne brzmienie i wyrazistość twojego mówienia
  • jakie są trzy podstawowe zasady dotyczące dobrej wymowy
  • jak budować mocną i otwartą postawę w kilka sekund
  • kto może sobie pozwolić na szybkie mówienie
  • jak ćwiczyć wymawianie głosek na końcu wyrazów i nagromadzonych obok siebie spółgłosek
  • jaka jest rola pauzy jako środka ekspresji

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • dla sprzedawców, których głos jest narzędziem pracy, którzy kontaktują się z klientami bezpośrednio, podczas spotkań i telefonicznie
  • dla managerów sprzedaży, którzy przemawiają przed mniejszymi i większymi gremiami – podczas ważnych prezentacji dla klientów oraz podczas zebrań z działem handlowym
Ewa Kozicka
Logopeda medialny, logopeda artystyczny
Logopeda, absolwentka Podyplomowego Studium Wymowy przy Akademii Teatralnej w Warszawie. Specjalizacja logopeda medialny, logopeda artystyczny. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dykcji, kultury słowa i emisji głosu w szkołach artystycznych: Szkole Aktorskiej J.i H. Machulskich, Akademii Muzycznej w Warszawie i Państwowej Szkole Muzycznej II Stopnia na Wydziale wokalistyki Estradowej. Prowadzi indywidualne konsultacje z zakresu wystąpień publicznych przed mikrofonem i na scenie dla osób, których działalność zawodowa związana jest z publicznym mówieniem. Prowadziła dziennikarzy stacji telewizyjnych 4FunTV, Superstacji, a od 2014 roku współpracuje z TVP. Przez wiele lat prowadziła szkolenia dla sędziów i prokuratorów prokuratur i sądów apelacyjnych i okręgowych, zasiadała w jury konkursów krasomówczych dla asesorów. W prowadzonych zajęciach i indywidualnych konsultacjach zwraca szczególną uwagę na to, by podopieczni, zarówno studenci jak i osoby bardzo już dorosłe, podczas nabywania nowych umiejętności i zachowań, pozostawali w zgodzie ze sobą. Nieprzerwanie od czasu ukończenia Logopedii pracuje z wielką satysfakcją z dziećmi.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Wprowadzenie 05:53
Jak eliminować napięcia 05:43
Oddech 06:24
Głos- cz.I 09:15
Głos- cz.II 07:08
Dykcja- cz.I 07:21
Dykcja – cz.II 10:14
Artykuły
Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – 1/6 07:05
Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – 2/6 05:42
Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – 3/6 04:59
Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – 4/6 09:49
Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – 5/6 08:45
Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – 6/6 04:04
Audiobooki
Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – cz. 1/6 11:15
Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – cz. 2/6 08:46
Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – cz. 3/6 08:44
Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – cz. 4/6 14:04
Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – cz. 5/6 14:18
Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej – cz. 6/6 06:10

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.