Szkolenie

Techniki zamykania i finalizacji sprzedaży

Patryk Jasiński

Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach

Techniki zamykania i finalizacji sprzedaży

Z tego szkolenia dowiesz się jak ważnym etapem rozmowy handlowej jest etap zamknięcia i finalizacji sprzedaży. Pomożemy Ci, abyś efektywniej wykorzystywał wszystkie spotkania handlowe. Poznasz najskuteczniejsze i uniwersalne techniki finalizacji, które pomogą Twoim klientom w podjęciu decyzji o zakupie.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • czym jest zamknięcie sprzedaży
  • kiedy należy rozpocząć proces zamykania sprzedaży
  • jakie sygnały wysyła klient, okazujące zainteresowanie Twoim produktem/usługą
  • jak Twoja postawa może wpłynąć na wynik sprzedażowy
  • jak za pomocą techniki “jedyna okazja” możesz zamknąć sprzedaż
  • jak zastosować regułę niedostępności w procesie finalizacji sprzedaży
  • na czym polega technika pozornego wyboru i jak zastosować ją w trakcie sprzedaży
  • dlaczego warto zamykać na zamówienie próbne
  • jak bezpośrednio prosić o zamówienie
  • w jaki sposób przygotowywać klienta do złożenia zamówienia
  • dlaczego warto wracać do badania potrzeb w momencie zamykania sprzedaży
  • jak za pomocą małych kroków finalizować sprzedaż

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą stacjonarnie, w terenie czy telefonicznie
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą poprawić efektywność swoich współpracowników
  • Właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy prowadzą spotkania handlowe
  • Każdej osoby, która chce zwiększyć efektywność swoich handlowych rozmów telefonicznych i bezpośrednich rozmów z klientem

Szkolenie zostało opracowane przez:

Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Patryk Jasiński posiada doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych jak i motywacyjnych. Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, by rozwinąć się także w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży. Bezpośrednia praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu wypracowanie bardzo praktycznego podejścia do sprzedaży, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm takich m.in. jak Druk Polska, Pravna.pl, Monitor Unijny, Orange. Patryk to osoba o wielkiej charyzmie, którego celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100% , chyba, że oddaje krew”. Specjalizacje: Sprzedaż, Techniki zamknięcia sprzedaży, Motywacja, Wywieranie wpływu, Negocjacje, Obsługa klienta B2B oraz B2C, Budowanie relacji, Budowanie zespołów sprzedażowych.

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    07:10
  • Technika jednej okazji i reguła niedostępności
    07:30
  • Technika pozornego wyboru i metoda zamówienia testowego
    07:15
  • Metoda próby i zamknięcie przygotowujące
    06:00
  • Pytanie o pytania i bezpośrednia prośba o dane
    04:10
  • Powrót do badania potrzeb i metoda małych kroków
    05:48

Artykuły

  • Ile razy należy próbować finalizować sprzedaż
    02:21
  • Finalizacja sprzedaży– technika na złożenie zamówienia
    03:07

Audiobooki

  • Techniki zamykania i finalizacji sprzedaży
    26:20

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.