SZKOLENIE ONLINE Techniki zamykania i finalizacji sprzedaży
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Techniki zamykania i finalizacji sprzedaży
Z tego szkolenia dowiesz się jak ważnym etapem rozmowy handlowej jest etap zamknięcia i finalizacji sprzedaży. Pomożemy Ci, abyś efektywniej wykorzystywał wszystkie spotkania handlowe. Poznasz najskuteczniejsze i uniwersalne techniki finalizacji, które pomogą Twoim klientom w podjęciu decyzji o zakupie.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- czy dwa elementy kompetencji tj. wiedza i umiejętności pozwalają na odniesienie sukcesów w sprzedaży
- czym jest zamknięcie sprzedaży
- kiedy należy rozpocząć proces zamykania sprzedaży
- jakie sygnały wysyła klient, okazujące zainteresowanie Twoim produktem/usługą
- jak Twoja postawa może wpłynąć na wynik sprzedażowy
- jak za pomocą techniki “jedyna okazja” możesz zamknąć sprzedaż
- jak zastosować regułę niedostępności w procesie finalizacji sprzedaży
- na czym polega technika pozornego wyboru i jak zastosować ją w trakcie sprzedaży
- dlaczego warto zamykać na zamówienie próbne
- jak bezpośrednio prosić o zamówienie
- w jaki sposób przygotowywać klienta do złożenia zamówienia
- dlaczego warto wracać do badania potrzeb w momencie zamykania sprzedaży
- jak za pomocą małych kroków finalizować sprzedaż
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą stacjonarnie, w terenie czy telefonicznie
- Szefów sprzedaży, którzy chcą poprawić efektywność swoich współpracowników
- Właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy prowadzą spotkania handlowe
- Każdej osoby, która chce zwiększyć efektywność swoich handlowych rozmów telefonicznych i bezpośrednich rozmów z klientem
Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Patryk Jasiński posiada doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych jak i motywacyjnych. Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, by rozwinąć się także w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży. Bezpośrednia praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu wypracowanie bardzo praktycznego podejścia do sprzedaży, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm takich m.in. jak Druk Polska, Pravna.pl, Monitor Unijny, Orange. Patryk to osoba o wielkiej charyzmie, którego celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100% , chyba, że oddaje krew”. Specjalizacje: Sprzedaż, Techniki zamknięcia sprzedaży, Motywacja, Wywieranie wpływu, Negocjacje, Obsługa klienta B2B oraz B2C, Budowanie relacji, Budowanie zespołów sprzedażowych.
Online training includes
Wprowadzenie
07:10
Technika jednej okazji i reguła niedostępności
07:30
Technika pozornego wyboru i metoda zamówienia testowego
07:15
Metoda próby i zamknięcie przygotowujące
06:00
Pytanie o pytania i bezpośrednia prośba o dane
04:10
Powrót do badania potrzeb i metoda małych kroków
05:48
Ile razy należy próbować finalizować sprzedaż
02:21
Finalizacja sprzedaży– technika na złożenie zamówienia
03:07
Techniki zamykania i finalizacji sprzedaży
26:20
Get an Online Training Completion Certificate
