SZKOLENIE ONLINE Techniki zamykania i finalizacji sprzedaży

Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Obejrzyj fragment szkolenia

Techniki zamykania i finalizacji sprzedaży

Z tego szkolenia dowiesz się jak ważnym etapem rozmowy handlowej jest etap zamknięcia i finalizacji sprzedaży. Pomożemy Ci, abyś efektywniej wykorzystywał wszystkie spotkania handlowe. Poznasz najskuteczniejsze i uniwersalne techniki finalizacji, które pomogą Twoim klientom w podjęciu decyzji o zakupie.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • czy dwa elementy kompetencji tj. wiedza i umiejętności pozwalają na odniesienie sukcesów w sprzedaży
  • czym jest zamknięcie sprzedaży
  • kiedy należy rozpocząć proces zamykania sprzedaży
  • jakie sygnały wysyła klient, okazujące zainteresowanie Twoim produktem/usługą
  • jak Twoja postawa może wpłynąć na wynik sprzedażowy
  • jak za pomocą techniki “jedyna okazja” możesz zamknąć sprzedaż
  • jak zastosować regułę niedostępności w procesie finalizacji sprzedaży
  • na czym polega technika pozornego wyboru i jak zastosować ją w trakcie sprzedaży
  • dlaczego warto zamykać na zamówienie próbne
  • jak bezpośrednio prosić o zamówienie
  • w jaki sposób przygotowywać klienta do złożenia zamówienia
  • dlaczego warto wracać do badania potrzeb w momencie zamykania sprzedaży
  • jak za pomocą małych kroków finalizować sprzedaż

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą stacjonarnie, w terenie czy telefonicznie
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą poprawić efektywność swoich współpracowników
  • Właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy prowadzą spotkania handlowe
  • Każdej osoby, która chce zwiększyć efektywność swoich handlowych rozmów telefonicznych i bezpośrednich rozmów z klientem

Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Patryk Jasiński posiada doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych jak i motywacyjnych. Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, by rozwinąć się także w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży. Bezpośrednia praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu wypracowanie bardzo praktycznego podejścia do sprzedaży, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm takich m.in. jak Druk Polska, Pravna.pl, Monitor Unijny, Orange. Patryk to osoba o wielkiej charyzmie, którego celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100% , chyba, że oddaje krew”. Specjalizacje: Sprzedaż, Techniki zamknięcia sprzedaży, Motywacja, Wywieranie wpływu, Negocjacje, Obsługa klienta B2B oraz B2C, Budowanie relacji, Budowanie zespołów sprzedażowych.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Wprowadzenie 07:10
Technika jednej okazji i reguła niedostępności 07:30
Technika pozornego wyboru i metoda zamówienia testowego 07:15
Metoda próby i zamknięcie przygotowujące 06:00
Pytanie o pytania i bezpośrednia prośba o dane 04:10
Powrót do badania potrzeb i metoda małych kroków 05:48
Artykuły
Ile razy należy próbować finalizować sprzedaż 02:21
Finalizacja sprzedaży– technika na złożenie zamówienia 03:07
Audiobooki
Techniki zamykania i finalizacji sprzedaży 26:20

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Techniki zamykania i finalizacji sprzedaży
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.