SZKOLENIE ONLINE Egzekucja ustaleń kontraktowych z kupcem sieci FMCG
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
Egzekucja ustaleń kontraktowych z kupcem sieci FMCG
Jesteś Key Account Managerem (KAM) i współpracujesz z kupcem z sieci handlowych? Jesteś odpowiedzialny nie tylko za ustalanie warunków umowy rocznej, za negocjacje tych warunków, ale również za egzekucję tych ustaleń z siecią? Jeżeli odpowiedź brzmi „tak”, to to szkolenie powinno być twoją obowiązkową pozycją szkoleniową. Dlaczego? Bo poprowadzi je wieloletni kupiec z jednej z wiodących sieci handlowych (fmcg, retail), który pokaże Ci najważniejsze zagadnienia egzekucji ustaleń kontraktowych z siecią handlową, który tych ustaleń po prostu nie respektuje. Podczas szkolenia zapoznasz się z 5-cioma najczęstszymi i najtrudniejszymi z sytuacji, jakie KAM może spotkać we współpracy z kupcem sieciowym. Poznasz także wagę zapisów „okołokontraktowych”. Szkolenie zaopatrzy Cię w niezbędne umiejętności, aby obronić swą rentowność, czyli wymóc na kontrahencie wykonanie obiecanych ustaleń. Poznasz perspektywę drugiej strony na to, z czym się borykasz podczas kontaktów z kupcem. Wszystko podane w prostej, zrozumiałej formie szkoleniowych filmów video wraz ze scenkami KAM – Kupiec.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- Dlaczego niektóre sieci nie respektują wybranych ustaleń kontraktowych
- Czy negocjatorzy – kupcy sieciowi zawsze mają świadomość potencjału sprzedaży sklepów
- Jakie są skutki braku realizacji kontraktu
- Dlaczego tak wielu dostawców nie jest wstanie wymóc na kontrahencie realizacji umów
- Co zrobić, gdy kupiec ogranicza asortyment
- Jak zareagować, gdy dowiadujesz się o delistingu z zamówień, w których brak jest części ustalonego podczas negocjacji rocznych asortymentu
- Jak nauczyć klienta, że nie może sam bez nas i bez konsekwencji podejmować dalszych decyzji w trakcie roku o kolejnej redukcji asortymentu
- Co zrobić, gdy kupiec ogranicza liczbę promocji
- Jak nie otwierać drogi do tego, aby obciążano nas nowymi inwestycjami w zamian za wymianę asortymentu
- Co zrobić, gdy kupiec nie odbiera odpowiedniej ilości towaru przeznaczonego na promocje
- Jakie elementy współpracy z siecią przy realizacji kontraktu można nazwać „zdechłymi rybami”
- Jakie mogą być akceptowalne warunki naruszenia w trakcie roku listingu
- Co zrobić, gdy kupiec nie wprowadza nowości
- Na czym polega zasada „Przestrzeń powietrzna”
- Co zrobić, gdy sieć nie realizuje ekspozycji paletowych w sklepie
- Co zrobić, gdy spadki obrotów u klienta są większe niż na rynku
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Key account managerów w firmach producenckich współpracujących lub planujących współpracę z sieciami handlowymi
- Szefów sprzedaży, właścicieli firm, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich Key Account Managerów w zakresie współpracy z sieciami detalicznymi
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z kupcami w sieciach handlowych
Online training includes
Get an Online Training Completion Certificate
