SZKOLENIE ONLINE Coaching i informacja zwrotna – czyli jak rozwijać handlowców

Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Chcesz wiedzieć co będzie dalej?

Coaching i informacja zwrotna – czyli jak rozwijać handlowców

Jesteś menedżerem zespołu sprzedaży? Bez względu na to, czy masz pod sobą zespół ambitnych czy zespół początkujących handlowców, to zapewne jako ich szef odbywasz z nimi różnego rodzaju rozmowy. Jeżeli czujesz, że powinieneś podczas spotkań również ich coachować (czyli rozwijać) lub podczas innych spotkań dawać im informację zwrotną (czyli np. wskazywać obszary do rozwoju)… to szkolenie jest dla Ciebie! Nie będzie to kolejne przegadane szkolenie z coachingu „o wszystkim” i koncentrujące się na meandrach i zawiłościach psychologicznych coachingu lub feedbacku. Będzie to w 100% czysto konkretne, wypełnione przykładami, scenkami i kilkoma modelami szkolenie, które pozwoli Ci szybko zorientować się w tym, jak coachować handlowców lub dawać im feedback w taki sposób, aby motywować do rozwoju i aby zaangażować ich jeszcze bardziej w sprzedaż. Przedstawimy Ci kilka modeli coachingowych oraz kilka modeli dawania informacji zwrotnej, będziesz potrafił szybko i sprawnie przeprowadzić kolejne spotkanie rozwojowe nawet z najbardziej „opornymi” handlowcami. Nie będziesz mistrzem coachingu i nie musisz nim być! Musisz jednak swobodnie się poruszać w tym jak coachować swoich handlowców, aby dzięki temu po prostu lepiej pracowali. Masz okazję ukończyć jedno z najszybszych i najbardziej „skondensowanych” szkoleń, które pozwoli Ci na rozpoczęcie profesjonalnych coachingów ze swoimi podwładnymi praktycznie w ciągu kilku dni.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • czym jest coaching w sprzedaży a czym nie jest
  • czym jest informacja zwrotna (feedback)
  • czym się różni coaching od feedbacku – i dlaczego musisz to wiedzieć!
  • jak stosować od już 4 modele coachingowe: GOLD, GROW, FOOD i FISH
  • jak stosować 3 modele dawania informacji zwrotnej, niezbędne menedżerowi sprzedaży: model informacji zwrotnej Kanapka, model informacji zwrotnej FUKO i model informacji zwrotnej SSC
  • czego i jak wymagać od swoich handlowców po odbytym spotkaniu
  • jak być menedżerem sprzedaży, który nie myli coachingu z „oceną kontrolną”

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Właścicieli mniejszych firm, którzy bezpośrednio zarządzają swoim zespołem handlowym
  • Menedżerów sprzedaży, którzy muszą sami coachować podległy zespół
  • Trenerów wewnętrznych, odpowiedzialnych za coaching wyznaczonego zespołu
Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Ponad 20 lat w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z firmą Take It – Doradztwo Personalne gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się na aspektach postawy, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Coaching i informacja zwrotna – Jak rozwijać handlowców 06:47
Coaching i informacja zwrotna – Model GROW 08:11
Coaching i informacja zwrotna – Model GOLD 05:58
Coaching i informacja zwrotna – Modele FOOD 07:21
Coaching i informacja zwrotna – Model FISH 04:29
Coaching i informacja zwrotna – Model informacji zwrotnej SSC 03:35
Coaching i informacja zwrotna – Model informacji zwrotnej KANAPKA 04:51
Coaching i informacja zwrotna – Model informacji zwrotnej FUKO 03:11
Artykuły
Fundamenty coachingu – cz. 1/3 06:16
Coaching a cykl nauczania według Davida Kolba – cz. 2/3 07:49
Fazy procesu coachingowego – cz. 3/3 15:06
Audiobooki
Coaching i informacja zwrotna – cz.1 23:48
Coaching i informacja zwrotna – cz.2 23:42
Coaching i informacja zwrotna – cz.3 14:39

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Coaching i informacja zwrotna – czyli jak rozwijać handlowców
Chcesz wiedzieć co będzie dalej?

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.