Szkolenie

Modele zachowań sprzedawców i klientów

Andrzej Niemczyk
Trener, coach

Modele zachowań sprzedawców i klientów

W tym szkoleniu zapoznamy Cię z modelem analizy transakcyjnej, który został opracowany do wykorzystania podczas terapii przez amerykańskiego psychologa Erica Berne. Model ten można wykorzystać w biznesie. Analiza transakcyjna znalazła praktyczne zastosowanie w zarządzaniu, negocjacjach, sprzedaży i budowaniu kultury współpracy. W tym szkoleniu zajmiemy się jedną z jej części– analizą strukturalną, która opisuje zachowania ludzi i ich wpływ na wzajemne relacje z innymi osobami w organizacji. Skupimy się na zachowaniach sprzedawców oraz klientów.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • z jakim typem sprzedawców nie liczą się klienci, wykorzystują ich słabość i nie traktują ich po partnersku
  • jak przeanalizować swoje własne reakcje, żeby wiedzieć, które z nich są skuteczne, a które zniechęcają kontrahentów
  • co się stanie, kiedy sprzedawca o profilu Rodzić Normatywny spotka się z podobnym do niego kontrahentem
  • jakie cechy ma sprzedawca o profilu Dziecko Spontaniczne
  • jak handlowiec powinien postępować z klientem typu Rodzic Nadmiernie Krytyczny
  • dlaczego część handlowców powtarza swoje niekorzystne zachowania, które zniechęcają klientów i dlaczego robią to, choć zdają sobie sprawę, że ich nawyki utrudniają im sprzedawanie
  • dlaczego klucz do skutecznej sprzedaży tkwi w kompetencjach społecznych

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoją, jak i swoich handlowców w zakresie analizy transakcyjnej
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak wykorzystać analizę transakcyjną podczas kontaktów z klientami

Szkolenie zostało opracowane przez:

Andrzej Niemczyk
Trener, coach
Od 25 lat, sprzedaje i kieruje sprzedażą na trudnych, konkurencyjnych rynkach. Był handlowcem, kierownikiem sprzedaży a następnie dyrektorem handlowym w dwóch firmach farmaceutycznych Gedeon Richter i Ewopharma AG. Jest autorem i współautorem 10 książek o zarządzaniu i sprzedaży, w tym także książki „Jak kierować zespołem handlowym i przetrwać (3 wydania) oraz pakietu multimedialnego „Sztuka kierowania zespołem sprzedażowym.” Trener, coach i konsultant od 15 lat oraz trener trenerów Szkoli największe światowe i polskie firmy. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania własnego autorytetu, przywództwa, odwagi menedżerskiej oraz kierowania zespołem w trudnych sytuacjach W swoich szkoleniach wykorzystuje rozumienie mechanizmów kierujących zachowaniem człowieka. Pomaga zrozumieć, jak sprzedawać bez używania powszechnie znanych technik handlowych. Podczas szkoleń handlowych uczestnicy ćwiczą jak zamienić je na dialog z klientem i jak wykorzystywać psychologiczne aspekty sprzedaży.

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Co to jest analiza transakcyjna?
    03:15
  • Główne założenia analizy transakcyjnej
    04:22
  • Rodzic Normatywny i Krytyczny
    06:12
  • Dorosły
    07:02
  • Dziecko Spontaniczne i Twórcze
    05:21
  • Dziecko Przystosowane
    04:59
  • Jak zwiększać skuteczność sprzedaży
    08:31

Artykuły

  • Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analizie transakcyjnej- cz.1
    07:22
  • Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analizie transakcyjnej- cz.2
    05:41

Audiobooki

  • Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analizie transakcyjnej- cz. 1
    11:56
  • Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analizie transakcyjnej- cz.2
    09:53

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

Rozpocznij naukę!

Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
lub jeśli masz już konto:

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.