SZKOLENIE ONLINE Modele zachowań sprzedawców i klientów
Trener, coach
Modele zachowań sprzedawców i klientów
W tym szkoleniu zapoznamy Cię z modelem analizy transakcyjnej, który został opracowany do wykorzystania podczas terapii przez amerykańskiego psychologa Erica Berne. Model ten można wykorzystać w biznesie. Analiza transakcyjna znalazła praktyczne zastosowanie w zarządzaniu, negocjacjach, sprzedaży i budowaniu kultury współpracy. W tym szkoleniu zajmiemy się jedną z jej części– analizą strukturalną, która opisuje zachowania ludzi i ich wpływ na wzajemne relacje z innymi osobami w organizacji. Skupimy się na zachowaniach sprzedawców oraz klientów.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- z jakim typem sprzedawców nie liczą się klienci, wykorzystują ich słabość i nie traktują ich po partnersku
- jak przeanalizować swoje własne reakcje, żeby wiedzieć, które z nich są skuteczne, a które zniechęcają kontrahentów
- co się stanie, kiedy sprzedawca o profilu Rodzić Normatywny spotka się z podobnym do niego kontrahentem
- jakie cechy ma sprzedawca o profilu Dziecko Spontaniczne
- jak handlowiec powinien postępować z klientem typu Rodzic Nadmiernie Krytyczny
- dlaczego część handlowców powtarza swoje niekorzystne zachowania, które zniechęcają klientów i dlaczego robią to, choć zdają sobie sprawę, że ich nawyki utrudniają im sprzedawanie
- dlaczego klucz do skutecznej sprzedaży tkwi w kompetencjach społecznych
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
- Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoją, jak i swoich handlowców w zakresie analizy transakcyjnej
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak wykorzystać analizę transakcyjną podczas kontaktów z klientami
Andrzej Niemczyk
Trener, coach
Od 25 lat, sprzedaje i kieruje sprzedażą na trudnych, konkurencyjnych rynkach. Był handlowcem, kierownikiem sprzedaży a następnie dyrektorem handlowym w dwóch firmach farmaceutycznych Gedeon Richter i Ewopharma AG. Jest autorem i współautorem 10 książek o zarządzaniu i sprzedaży, w tym także książki „Jak kierować zespołem handlowym i przetrwać (3 wydania) oraz pakietu multimedialnego „Sztuka kierowania zespołem sprzedażowym.” Trener, coach i konsultant od 15 lat oraz trener trenerów Szkoli największe światowe i polskie firmy. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania własnego autorytetu, przywództwa, odwagi menedżerskiej oraz kierowania zespołem w trudnych sytuacjach W swoich szkoleniach wykorzystuje rozumienie mechanizmów kierujących zachowaniem człowieka. Pomaga zrozumieć, jak sprzedawać bez używania powszechnie znanych technik handlowych. Podczas szkoleń handlowych uczestnicy ćwiczą jak zamienić je na dialog z klientem i jak wykorzystywać psychologiczne aspekty sprzedaży.
Online training includes
Co to jest analiza transakcyjna?
03:15
Główne założenia analizy transakcyjnej
04:22
Rodzic Normatywny i Krytyczny
06:12
Dorosły
07:02
Dziecko Spontaniczne i Twórcze
05:21
Dziecko Przystosowane
04:59
Jak zwiększać skuteczność sprzedaży
08:31
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analizie transakcyjnej- cz.1
07:22
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analizie transakcyjnej- cz.2
05:41
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analizie transakcyjnej- cz. 1
11:56
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analizie transakcyjnej- cz. 2
09:53
Get an Online Training Completion Certificate
