SalesOn wchodzi w branżę farmaceutyczną (Polpharma)

Wiemy, że porównywanie sprzedaży do zdrowia jest sporą przesadą, lecz istnieje w tym porównaniu drobna analogia (i do niej nawiążemy). Co mamy na myśli?

Często jest tak, że aby uzdrowić organizm nie wystarczy jedna tabletka. Czasami „kuracja” musi po prostu potrwać. Pigułki przyjmuje się przez dłuższy czas po to, aby leki mogły działać powoli lecz skutecznie.

Tak samo jest z umiejętnościami sprzedaży, nie wystarczy jedna dawka szkolenia, aby doprowadzić zespół sprzedaży do oczekiwanego stanu.

Często niezbędne jest rozwijanie kompetencji w mniejszych dawkach, ale za to częściej i systematycznie… i to gwarantuje SalesOn.

Dzięki Panu Witold Michałowski (krajowy kierownik sprzedaży pozaaptecznej w Polpharma) jednym z naszych Klientów została Polpharma – największy polski producent leków.

Tak jak Polpharma jest liderem w farmacji, to SalesOn powoli staje się największym dostawcą digitalowych rozwiązań szkoleniowych dla sił sprzedaży. Szkolenia Online dla handlowców będą zdobywały na znaczeniu, powoli rosnąć w udziale budzetowym korporacji.

Dzięki temu, że SalesOn gwarantuje dostęp do dziesiątek szkoleń handlowych w wersji Online, coraz więcej firm może zacząć szkolić handlowców częściej, taniej i o wiele intensywniej niż w formie “tradycyjnej”. Sales on pozwala zaoszczędzić nawet do 85% w budżecie szkoleniowym przy równoczesnym zwiększeniu intensywności szkoleń, czasami nawet 10 krotnie.

Udostępnij wpis:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Share on pinterest
Pinterest

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.