Sprzedawaj więcej, wydawaj mniej, nie przepalaj leadów.


SalesOn – platforma Sales Enablement, która automatyzuje, weryfikuje i motywacji rozwój kompetencji działu handlowego

Korzyści z wdrożenia SalesOn w firmie.

Ponad 250 firm zwiększa wiedzę produktową i umiejętności 14 000 swoich handlowców i dystrybutorów, dzięki czemu wiele z nich generuje większą sprzedaż.

%
wzrost rocznych wyników sprzedaży
x
szybszy transfer wiedzy na linii marketing-sprzedaż-dystrybucja
%
oszczędności w budżecie szkoleniowym
%
szybszy przyrost wiedzy produktowej u handlowców
x
krótszy czas wdrożenia pracowników do działu sprzedaży
/
dostęp do wiedzy w każdym miejscu i czasie

Platforma SalesOn

Jeśli chcesz zwiększyć wyniki sprzedażowe w swojej firmie to platforma SalesOn jest dla Ciebie!

Skąd jestem tego pewien?

Nazywam się Przemek Mik i od 25 lat zajmuję się sprzedażą. Założyłem jedną z większych polskich firm zajmujących się szkoleniami dla handlowców – McHayes & Steward Group.

Jednak z upływem czasu zauważyłem, że rozwój i cyfryzacja sprzedaży cały czas ewoluuje, a jako wsparcie dla sprzedaży powstają narzędzia, takie jak CRM czy SFA. A rozwój kompetencji handlowców? Z przykrością zauważyłem, że w tej dziedzinie od 30 lat nic się nie zmieniło…

Chcąc odpowiedzieć na potrzeby rynku postanowiłem wypracować nowe podejście do sprzedaży. Podejście na miarę XXI wieku. Wtedy też po raz pierwszy spotkałem się z rozwijającym się trendem – Sales Enablement.

Połączyłem własne doświadczenie z doświadczeniami zagranicznych specjalistów od Sales Enablement.

Wywodzę się ze sprzedaży i wiem, że jest ona fundamentem biznesu. Jeżeli tutaj trafiłeś/trafiłaś, to znaczy, że myślimy tak samo.

Platforma SalesOn została stworzona, aby zwiększać wyniki sprzedażowe. Przyjrzyj się jej możliwością – jeżeli zainteresuje Cię to, co oferujemy, wypełnij formularz kontaktowy. Spotkamy się na niezobowiązującym videocallu i wspólnie przyjrzymy się jak SalesOn może zwiększyć sprzedaż Twojej firmy.

Pozdrawiam serdecznie,

Przemek Mik
CEO / Co-Founder

Zwiększaj wyniki sprzedażowe za pomocą 6 modułów.

  • Korzystaj z subskrypcji szkoleń sprzedażowych
  • Zlecaj własne szkolenia pracownikom
  • Organizuj cały firmowy content w jednym miejscu
  • Wdrażaj nowych pracowników szybko i skutecznie
  • Otrzymuj raporty dotyczące analizy kompetencji
  • Angażuj pracowników za pomocą grywalizacji

Moduł 1: Subskrypcja szkoleń handlowych online dla handlowców

Dzięki platformie SalesOn będziesz miał dostęp do dziesiątek szkoleń online. Dostępnych od zaraz, wszędzie i zawsze.

Twoi ludzie powinni „być u Klientów”, zamiast siedzieć na szkoleniu na drugim końcu kraju. Dlatego nie trać czasu na poszukiwanie trenerów, programów szkoleniowych, negocjacje cen (i tę całą papierologię).

Nie wydawaj większości budżetu na jedno szkolenie w roku. Wykup roczną subskrypcję szkoleń dla handlowców i daj im możliwość uczenia się gdzie i kiedy chcą, a nie, kiedy pasuje to trenerowi.


Jedno szkolenie w roku nic nie zmieni. Kilkadziesiąt szkoleń… już tak

Po 2 tygodniach po szkoleniu handlowcy zapominają ok. 90% materiału szkoleniowego. Dlatego muszą mieć stały i nieprzerwany dostęp do wiedzy, setek filmów i scenek szkoleniowych, porad handlowych. Dzięki technologii mikrolearningu zapewniasz swoim handlowcom (oraz sobie) dostęp do:

Nie wydawaj większości budżetu na jedno szkolenie w roku. Wykup roczną subskrypcję szkoleń dla handlowców i daj im możliwość uczenia się gdzie i kiedy chcą, a nie, kiedy pasuje to trenerowi.

  1. Kilkudziesięciu szkoleń handlowych online (przygotowanych przez trenerów sprzedaży)
  2. Waszych szkoleń produktowych i asortymentowych w wersji online
  3. Wszystkich Waszych materiały marketingowo-handlowych
  4. Rozbudowanej analityki poziomów kompetencji Twojego zespołu handlowego

Moduł 2: Transfer wiedzy produktowej

Błyskawiczny transfer wiedzy produktowej

Wprowadzacie nowy produkt na rynek lub zmianę w ofercie? Chcecie uzyskać jak najlepsze wyniki na określonych grupach produktowych?

Kluczowe jest szybkie i efektywne wyedukowanie z nowości produktowych waszych handlowców lub zewnętrznych sił sprzedaży (np. dystrybutorów, hurtowników).

Buduj szkolenia produktowe online i udostępniaj je całej waszej sieci sprzedaży, oszczędzając wiele energii, dni i pieniędzy. Dodatkowo zyskasz dane pozwalające analizować wiedzę produktową znajomość aktualnych promocji (u handlowców i partnerów handlowych).


Edukuj z asortymentu
nie tracąc czasu
handlowców

Jeżdżenie po dystrybutorach, (aby ich przeszkolić z nowości) lub marnowanie “czasu sprzedażowego” Waszych handlowców, tylko po to, aby ich ściągnąć do centrali na szkolenie produktowe, nie ma ekonomicznego uzasadnienia. Masz alternatywę:

  1. Szkolenia asortymentowe bez odciągania handlowców od pracy z klientami
  2. Edukacja produktowa zewnętrznych dystrybutorów, hurtowników, dealerów itd. online
  3. Konkursy wiedzowe (z Waszej oferty) w ramach grywalizacji
  4. Analiza i rankingi wiedzy z waszych produktów lub nowości.

Moduł 3: Onboarding kompetencyjny handlowców

Wdrażaj szybciej nowych handlowców

Przyspiesz proces wdrożenia, pokaż nowemu handlowcowi, że
w waszej firmie priorytet to troska o ich kompetencje i rozwój. Zadbaj o to, aby już na samym początku pracy, ukończył wiele szkoleń umiejętnościowych, produktowych lub z zasad panujących w firmie. Dzięki temu będzie mógł poczuć się pewniej i szybciej zarabiać pieniądze.


Wystarczą 3-4 tygodnie, aby nowy handlowiec
ostro ruszył “w teren”.

Tradycyjny onbarding pochłania sporo czasu i pracy nowej osoby, oraz managerów, i zespołów HR. Teraz wystarczą 3-4 tygodnie, aby nowa osoba opanowała Waszą ofertę oraz standardy sprzedażowe. Onboarding w SalesOn to:

1

Employer branding

Twoja firma oferuję potężny pakiet szkoleń (i to już na starcie),

2

Uwolnienie czasu wielu osób

które już nie muszą “tradycyjnie” wdrażać nowej osoby,

3

Automatyczna powtarzalność

całego procesu dla każdej
nowej osoby.

4

Szybszy zwrot inwestycji

nowego pracownika (szybciej zacznie sprzedawać),

Obejrzyj fragment konferencji o Sales Enablement

Zobacz co ekspert od Sales Enablement, Malvina El-Sayegh, mówi o skutecznym onboardingu pracowników w obecnych czasach.


Moduł 4: Baza wiedzy firmowej

Cała wasza wiedza w jednym miejscu

Handlowcy, zwykle noszą ze sobą mnóstwo dokumentów, katalogów, cenników, ofert i broszur. Nawet, jeżeli posiadają je w wersjach elektronicznych to muszą ich szukać wśród setek e-maili, lub folderów na serwerze firmowym.


To wszystko rodzi chaos, bałagan i wpływa na to, że tracą czas. SalesOn skraca czas, jaki handlowcy poświęcają na wyszukiwanie materiałów handlowych nawet o 90%. Ale to nie wszystko! Pozwala też usprawnić przepływ informacji pomiędzy marketingiem a handlowcami i zapewnia, że materiały marketingowe są zawsze aktualne, zgodne z marką i dostępne na komórce.


Koniec z szukaniem
i gubieniem materiałów handlowych.

Biblioteka materiałów firmowych jest częścią modułu “Budowanie szkoleń”, wykup moduł budowanie szkoleń a otrzymasz bibliotekę materiałów “w cenie”.

Intuicyjny interfejs użytkownika, pozwala Waszych przedstawicielom na błyskawiczne wyszukiwanie materiałów firmowych, dzięki czemu przepływ informacji w waszej firmie przyspiesza. Funkcja pozwala na:

  1. Zlecanie zapoznania się z materiałami (całym zespołom lub handlowcom)
  2. Ułatwienie odszukania kluczowych materiałów, których potrzebują do pracy.
  3. Proste zamieszczanie materiałów handlowo-marketingowych (lub szkoleniowych),
  4. Koncentracja wszystkich kluczowych materiałów w jednym miejscu

Moduł 5: Raporty i analityka kompetencji

Twarde dane, a nie opinie i wrażenia.

Jeżeli sprzedaż ma rosnąć, to najwyższy czas, aby rozwijać kompetencje handlowców w oparciu o model “Data Driven Decision Making”. Przestań strzelać w ciemno, pytając się “ekspertów”, “doradców” (lub kogoś, kto nigdy sam nie sprzedawał) jak i z czego szkolić Twoich handlowców. Wykorzystaj do tego twarde dane, rankingi i raporty…a nie opinie.


Jeżeli nie możesz czegoś zmierzyć, nie możesz tym zarządzać.

Od lat w działach handlowych analizuje się już prawie wszystko. Wszystko za wyjątkiem kompetencji… czyli tego, co na “koniec dnia” sprawia, czy handlowiec zrobi target lub nie. Zacznij wreszcie weryfikować:

  • Wiedzę handlowców o waszych produktach, asortymencie, polityce handlowej,
  • Umiejętności handlowców “w terenie” (np. realizację standardów, kroków wizyty itp.),
  • Poszczególnych handlowców, całych zespołów, regionów czy dystrybutorów,
  • i wszystko to, czego wcześniej nie mierzyliście, bo było błędnie uznawane, jako element “miękki” niemający wpływu na sprzedaż.

Moduł 6: Grywalizacja i angażowanie

EduGame, sposób na to aby handlowcom „się chciało”

Chcesz, aby Handlowcy byli jeszcze bardziej zaangażowani w rozwój swoich umiejętności, opanowaniu produktów, asortymentu itp.? Twórz konkursy szkoleniowe z nagrodami, tym, którzy ukończą je z najlepszym wynikiem wiedzy, przekaż wartościowe nagrody. Dzięki EduGame, zyskujesz atrakcyjne, szybkie i nowoczesne rozwiązanie edukacyjne, które w 100% koncentruje się na wzrostach wiedzy i znajomości zagadnień handlowych.

Angażuj handlowców,
łącząc zabawę
z rozwojem kompetencji

Zlecaj szkolenia produktowo-sprzedażowe Waszym handlowcom (dystrybutorom, hurtownikom i partnerom) w ramach konkursów szkoleniowych z atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi. Dzięki EudGame zyskasz:

  1. Zaangażowanie handlowców w szkolenia online z umiejętności handlowych,
  2. Atrakcyjny sposób na zwiększenie atrakcyjności szkoleń handlowo-produktowych,
  3. Zaangażowanie handlowców w proces poznawania nowości,
  4. lepsze rozumienie oraz znajomość Waszej oferty

    Umów się z nami na niezobowiązującego videocalla!

    Wypełnij formularz a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48 godzin roboczych i ustalimy dogodny dla Ciebie termin videocalla

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z Sales Development Technologies Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez Sales Development Technologies Sp. z o.o. w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)

    Klienci o SalesOn

    Jarek Ganiewski Field Force Manager w Fiskars

    SalesOn pozwala nam rozwijać zespół handlowy procesowo, małymi krokami. Największą wartością jest moduł raportujący, gdzie widzimy co handlowcy wiedzą i potrafią, a nad którymi obszarami musimy jeszcze popracować. Praca na Saleson pozwala również rozwijać zaangażowanie handlowców w proces uczenia się w dowolnym miejscu i czasie.

    Karolina Szołoch Koordynator HR w Sopro Polska

    SalesOn to praktyczne narzędzie, które pozwala  rozwijać kompetencje oraz umiejętności sił sprzedaży. Oferuje szeroką gamę szkoleń dla przedstawicieli handlowych jak również dla managerów. W łatwy i przystępny sposób można  analizować wyniki, śledzić postępy pracowników oraz określać potencjał do doskonalenia. Dla nas dużą wartością jest także tworzenie własnych szkoleń produktowych. Polecam!

    Luiza Lutek Koordynator ds. rozwoju sił sprzedaży w Polkomtel

    SalesOn pojawił się w naszych strukturach podczas pandemii, dzięki czemu nasi Handlowcy nie zostali pozbawieni dostępu do wiedzy i możliwości nieustannego rozwoju. Tematyka szkoleń na platformie pozwala personalizować szkolenia i dopasowywać materiały pod diagnozowane potrzeby naszych pracowników. W tym roku idziemy krok dalej – decydujemy się na wykorzystanie możliwości związanych z planowaniem i monitorowaniem pracy coachingowej, które oferuje SalesOn.

    Waldemar  Jakubus Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu w DOBROWOLSCY Sp. z o.o

    „Jesteśmy z SalesOn już od 2 lat. Ta przystępna forma, szybka i łatwa w obsłudze, pozwoliła na wprowadzenie systematyczności, mobilności i szerokości tematyki w zakresie szkoleń dla naszych handlowców i działów telesprzedaży. Możliwość powtarzania i łatwego dostępu do wiedzy, jest kluczowym czynnikiem, aby była zapamiętana i wykorzystana. Uważam, że jest to najbardziej optymalna forma dla firm z dużymi działami handlowymi.”

    Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

    […] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

    Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

    […] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

    Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

    Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

    Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

    Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

    Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

    […] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

    Dlaczego powstał SalesOn?

    Celem istnienia każdego przedsiębiorstwa jest generowanie zysków, a to możliwe jest tylko i wyłącznie dzięki sprzedaży.

    Aby zwiększać sprzedaż, firmy inwestują w nowe technologie i tworzą nowe procesy – wszystko aby stale usprawniać działania.

    Widzimy rozwój systemów takich jak CRM, SFA i wielu innych narzędzi, służących do optymalizowania sprzedaży i dokonywania pomiarów skuteczności firmy.

    Niestety, rozwój kompetencji handlowców odbywa się w takim sam sposób, jak 30 lat temu.

    SalesOn to platforma przeznaczona dla działów Sprzedaży, Marketingu i HR w celu zwiększania wyników sprzedażowych poprzez automatyzację rozwoju kompetencji.

    Wykorzystuje ona rozwiązania Sales Enablement (SE), które stanowią dopełnienie dla systemów CRM i SFA, umożliwiając koordynację prac zaangażowanych zespołów i ułatwiając zdobywanie kompetencji handlowych poprzez szybki i łatwy dostęp do niezbędnych materiałów edukacyjnych.

    W efekcie zjednoczone siły marketingu i sprzedaży mogą wspólnie załadować “sprzedażowy pocisk”, który ma jeden cel: SPRZEDAWAĆ.

    Zaufali nam