Sprzedawaj więcej, wydawaj mniej, nie przepalaj leadów.
SalesOn – platforma Sales Enablement, która automatyzuje, weryfikuje i motywacji rozwój kompetencji działu handlowego
Korzyści z wdrożenia SalesOn w firmie.
Ponad 250 firm zwiększa wiedzę produktową i umiejętności 14 000 swoich handlowców i dystrybutorów, dzięki czemu wiele z nich generuje większą sprzedaż.
Platforma SalesOn
Jeśli chcesz zwiększyć wyniki sprzedażowe w swojej firmie to platforma SalesOn jest dla Ciebie!
Skąd jestem tego pewien?
Nazywam się Przemek Mik i od 25 lat zajmuję się sprzedażą. Założyłem jedną z większych polskich firm zajmujących się szkoleniami dla handlowców – McHayes & Steward Group.
Jednak z upływem czasu zauważyłem, że rozwój i cyfryzacja sprzedaży cały czas ewoluuje, a jako wsparcie dla sprzedaży powstają narzędzia, takie jak CRM czy SFA. A rozwój kompetencji handlowców? Z przykrością zauważyłem, że w tej dziedzinie od 30 lat nic się nie zmieniło…
Chcąc odpowiedzieć na potrzeby rynku postanowiłem wypracować nowe podejście do sprzedaży. Podejście na miarę XXI wieku. Wtedy też po raz pierwszy spotkałem się z rozwijającym się trendem – Sales Enablement.
Połączyłem własne doświadczenie z doświadczeniami zagranicznych specjalistów od Sales Enablement.
Wywodzę się ze sprzedaży i wiem, że jest ona fundamentem biznesu. Jeżeli tutaj trafiłeś/trafiłaś, to znaczy, że myślimy tak samo.
Platforma SalesOn została stworzona, aby zwiększać wyniki sprzedażowe. Przyjrzyj się jej możliwością – jeżeli zainteresuje Cię to, co oferujemy, wypełnij formularz kontaktowy. Spotkamy się na niezobowiązującym videocallu i wspólnie przyjrzymy się jak SalesOn może zwiększyć sprzedaż Twojej firmy.
Pozdrawiam serdecznie,
Przemek Mik
CEO / Co-Founder
SalesOn dostrzeżony, wyróżniony i nagrodzony!
M.in. przez CIOReview wiodący Amerykański magazyn drukowany i cyfrowy, łączący dostawców nowoczesnych technologii z przedsiębiorstwami, wyróżnił SalesOn.
SalesOn dostrzeżony, wyróżniony i nagrodzony!
M.in. przez CIOReview wiodący Amerykański magazyn drukowany i cyfrowy, łączący dostawców nowoczesnych technologii z przedsiębiorstwami, wyróżnił SalesOn.
SalesOn dostrzeżony, wyróżniony i nagrodzony!
M.in. przez CIOReview wiodący Amerykański magazyn drukowany i cyfrowy, łączący dostawców nowoczesnych technologii z przedsiębiorstwami, wyróżnił SalesOn.
Moduł 1: Subskrypcja szkoleń handlowych online dla handlowców
Dzięki platformie SalesOn będziesz miał dostęp do dziesiątek szkoleń online. Dostępnych od zaraz, wszędzie i zawsze
Twoi ludzie powinni „być u Klientów”, zamiast siedzieć na szkoleniu na drugim końcu kraju. Dlatego nie trać czasu na poszukiwanie trenerów, programów szkoleniowych, negocjacje cen (i tę całą papierologię).
Nie wydawaj większości budżetu na jedno szkolenie w roku. Wykup roczną subskrypcję szkoleń dla handlowców i daj im możliwość uczenia się gdzie i kiedy chcą, a nie, kiedy pasuje to trenerowi.
Jedno szkolenie w roku nic nie zmieni. Kilkadziesiąt szkoleń… już tak
Po 2 tygodniach po szkoleniu handlowcy zapominają ok. 90% materiału szkoleniowego. Dlatego muszą mieć stały i nieprzerwany dostęp do wiedzy, setek filmów i scenek szkoleniowych, porad handlowych. Dzięki technologii mikrolearningu zapewniasz swoim handlowcom (oraz sobie) dostęp do:
Nie wydawaj większości budżetu na jedno szkolenie w roku. Wykup roczną subskrypcję szkoleń dla handlowców i daj im możliwość uczenia się gdzie i kiedy chcą, a nie, kiedy pasuje to trenerowi.
- Kilkudziesięciu szkoleń handlowych online (przygotowanych przez trenerów sprzedaży)
- Waszych szkoleń produktowych i asortymentowych w wersji online
- Wszystkich Waszych materiały marketingowo-handlowych
- Rozbudowanej analityki poziomów kompetencji Twojego zespołu handlowego
Moduł 2: Transfer wiedzy produktowej
Błyskawiczny transfer wiedzy produktowej
Wprowadzacie nowy produkt na rynek lub zmianę w ofercie? Chcecie uzyskać jak najlepsze wyniki na określonych grupach produktowych?
Kluczowe jest szybkie i efektywne wyedukowanie z nowości produktowych waszych handlowców lub zewnętrznych sił sprzedaży (np. dystrybutorów, hurtowników).
Buduj szkolenia produktowe online i udostępniaj je całej waszej sieci sprzedaży, oszczędzając wiele energii, dni i pieniędzy. Dodatkowo zyskasz dane pozwalające analizować wiedzę produktową znajomość aktualnych promocji (u handlowców i partnerów handlowych).
Edukuj z asortymentu
nie tracąc czasu
handlowców
Jeżdżenie po dystrybutorach, (aby ich przeszkolić z nowości) lub marnowanie “czasu sprzedażowego” Waszych handlowców, tylko po to, aby ich ściągnąć do centrali na szkolenie produktowe, nie ma ekonomicznego uzasadnienia. Masz alternatywę:
- Szkolenia asortymentowe bez odciągania handlowców od pracy z klientami
- Edukacja produktowa zewnętrznych dystrybutorów, hurtowników, dealerów itd. online
- Konkursy wiedzowe (z Waszej oferty) w ramach grywalizacji
- Analiza i rankingi wiedzy z waszych produktów lub nowości.
Moduł 3: Onboarding kompetencyjny handlowców
Wdrażaj szybciej nowych handlowców
Przyspiesz proces wdrożenia, pokaż nowemu handlowcowi, że
w waszej firmie priorytet to troska o ich kompetencje i rozwój. Zadbaj o to, aby już na samym początku pracy, ukończył wiele szkoleń umiejętnościowych, produktowych lub z zasad panujących w firmie. Dzięki temu będzie mógł poczuć się pewniej i szybciej zarabiać pieniądze.
Wystarczą 3-4 tygodnie, aby nowy handlowiec
ostro ruszył “w teren”.
Tradycyjny onbarding pochłania sporo czasu i pracy nowej osoby, oraz managerów, i zespołów HR. Teraz wystarczą 3-4 tygodnie, aby nowa osoba opanowała Waszą ofertę oraz standardy sprzedażowe. Onboarding w SalesOn to:
1
Employer branding
Twoja firma oferuję potężny pakiet szkoleń (i to już na starcie),
2
Uwolnienie czasu wielu osób
które już nie muszą “tradycyjnie” wdrażać nowej osoby,
3
Automatyczna powtarzalność
całego procesu dla każdej
nowej osoby.
4
Szybszy zwrot inwestycji
nowego pracownika (szybciej zacznie sprzedawać),
Obejrzyj fragment konferencji o Sales Enablement
Zobacz co ekspert od Sales Enablement, Malvina El-Sayegh, mówi o skutecznym onboardingu pracowników w obecnych czasach.
Moduł 4: Baza wiedzy firmowej
Cała wasza wiedza w jednym miejscu
Handlowcy, zwykle noszą ze sobą mnóstwo dokumentów, katalogów, cenników, ofert i broszur. Nawet, jeżeli posiadają je w wersjach elektronicznych to muszą ich szukać wśród setek e-maili, lub folderów na serwerze firmowym.
To wszystko rodzi chaos, bałagan i wpływa na to, że tracą czas. SalesOn skraca czas, jaki handlowcy poświęcają na wyszukiwanie materiałów handlowych nawet o 90%. Ale to nie wszystko! Pozwala też usprawnić przepływ informacji pomiędzy marketingiem a handlowcami i zapewnia, że materiały marketingowe są zawsze aktualne, zgodne z marką i dostępne na komórce.
Koniec z szukaniem
i gubieniem materiałów handlowych.
Biblioteka materiałów firmowych jest częścią modułu “Budowanie szkoleń”, wykup moduł budowanie szkoleń a otrzymasz bibliotekę materiałów “w cenie”.
Intuicyjny interfejs użytkownika, pozwala Waszych przedstawicielom na błyskawiczne wyszukiwanie materiałów firmowych, dzięki czemu przepływ informacji w waszej firmie przyspiesza. Funkcja pozwala na:
- Zlecanie zapoznania się z materiałami (całym zespołom lub handlowcom)
- Ułatwienie odszukania kluczowych materiałów, których potrzebują do pracy.
- Proste zamieszczanie materiałów handlowo-marketingowych (lub szkoleniowych),
- Koncentracja wszystkich kluczowych materiałów w jednym miejscu
Moduł 5: Raporty i analityka kompetencji
Twarde dane, a nie opinie i wrażenia.
Jeżeli sprzedaż ma rosnąć, to najwyższy czas, aby rozwijać kompetencje handlowców w oparciu o model “Data Driven Decision Making”. Przestań strzelać w ciemno, pytając się “ekspertów”, “doradców” (lub kogoś, kto nigdy sam nie sprzedawał) jak i z czego szkolić Twoich handlowców. Wykorzystaj do tego twarde dane, rankingi i raporty…a nie opinie.
Jeżeli nie możesz czegoś zmierzyć, nie możesz tym zarządzać.
Od lat w działach handlowych analizuje się już prawie wszystko. Wszystko za wyjątkiem kompetencji… czyli tego, co na “koniec dnia” sprawia, czy handlowiec zrobi target lub nie. Zacznij wreszcie weryfikować:
- Wiedzę handlowców o waszych produktach, asortymencie, polityce handlowej,
- Umiejętności handlowców “w terenie” (np. realizację standardów, kroków wizyty itp.),
- Poszczególnych handlowców, całych zespołów, regionów czy dystrybutorów,
- i wszystko to, czego wcześniej nie mierzyliście, bo było błędnie uznawane, jako element “miękki” niemający wpływu na sprzedaż.
Moduł 6: Grywalizacja i angażowanie
EduGame, sposób na to aby handlowcom “się chciało”
Chcesz, aby Handlowcy byli jeszcze bardziej zaangażowani w rozwój swoich umiejętności, opanowaniu produktów, asortymentu itp.? Twórz konkursy szkoleniowe z nagrodami, tym, którzy ukończą je z najlepszym wynikiem wiedzy, przekaż wartościowe nagrody. Dzięki EduGame, zyskujesz atrakcyjne, szybkie i nowoczesne rozwiązanie edukacyjne, które w 100% koncentruje się na wzrostach wiedzy i znajomości zagadnień handlowych.
Angażuj handlowców,
łącząc zabawę
z rozwojem kompetencji
Zlecaj szkolenia produktowo-sprzedażowe Waszym handlowcom (dystrybutorom, hurtownikom i partnerom) w ramach konkursów szkoleniowych z atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi. Dzięki EudGame zyskasz:
- Zaangażowanie handlowców w szkolenia online z umiejętności handlowych,
- Atrakcyjny sposób na zwiększenie atrakcyjności szkoleń handlowo-produktowych,
- Zaangażowanie handlowców w proces poznawania nowości,
- lepsze rozumienie oraz znajomość Waszej oferty
Klienci o SalesOn
Dlaczego powstał SalesOn?
Celem istnienia każdego przedsiębiorstwa jest generowanie zysków, a to możliwe jest tylko i wyłącznie dzięki sprzedaży.
Aby zwiększać sprzedaż, firmy inwestują w nowe technologie i tworzą nowe procesy – wszystko aby stale usprawniać działania.
Widzimy rozwój systemów takich jak CRM, SFA i wielu innych narzędzi, służących do optymalizowania sprzedaży i dokonywania pomiarów skuteczności firmy.
Niestety, rozwój kompetencji handlowców odbywa się w takim sam sposób, jak 30 lat temu.
SalesOn to platforma przeznaczona dla działów Sprzedaży, Marketingu i HR w celu zwiększania wyników sprzedażowych poprzez automatyzację rozwoju kompetencji.
Wykorzystuje ona rozwiązania Sales Enablement (SE), które stanowią dopełnienie dla systemów CRM i SFA, umożliwiając koordynację prac zaangażowanych zespołów i ułatwiając zdobywanie kompetencji handlowych poprzez szybki i łatwy dostęp do niezbędnych materiałów edukacyjnych.
W efekcie zjednoczone siły marketingu i sprzedaży mogą wspólnie załadować “sprzedażowy pocisk”, który ma jeden cel: SPRZEDAWAĆ.