Marketing i sprzedaż
czyli jak nie rywalizować a współpracować dzięki narzędziom sales enablement
Pobierz ebook i dowiedz się, ja za pomocą nowoczesnych platform Sales Enablement poprawisz współpracę na linii marketing-sprzedaż i sprawisz, że handlowcy zaczną korzystać z marketingowych treści i znacząco poprawią znajomość produktów.
Co zyskasz po przeczytaniu ebooka?
Dowiesz się, co zrobić, by handlowcy wykorzystywali potencjał gorących leadów dostarczanych przez marketing.
Otrzymasz garść pomysłów, jak skutecznie włączyć content marketing w działania sprzedażowe.
Poprawisz efektywność działań marketingowych, zaoszczędzisz czas i podniesiesz motywację handlowców do promowania Twoich produktów.
Poznasz proces i korzyści płynące z wykorzystania systemów Sales Enablement.
Dlaczego powstał ebook?
Sprzedaż ewoluuje wraz z rozwojem technologii. To dzięki niej pojawiły się systemy cyfrowe takie jak CRM i SFA, które ułatwiają pracę zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż i wspierają je w zwiększaniu zysków.
Pomimo tego, że zarówno marketing jak i sprzedaż wykorzystują wiele technologii na co dzień – nie zawsze potrafią efektywnie współpracować – co powoduje ogromne straty dla całych organizacji.
W firmach w obszarze sprzedaży mówi się przede wszystkim o polityce cenowej, rabatowej, liczbie wygenerowanych leadów i sfinalizowanych transakcji, a zapomina o konieczności świetnej znajomości produktów przez handlowców oraz wykorzystywaniu materiałów marketingowych w procesie sprzedażowym.
Ten ebook powstał, aby pokazać, ile Twoja firma zyska dzięki zoptymalizowaniu działań marketingowo-sprzedażowych przy wykorzystaniu nowoczesnych systemów cyfrowych.
Kim jesteśmy?
SalesOn to platforma przeznaczona dla działów Sprzedaży, Marketingu i HR w celu zwiększania wyników sprzedażowych poprzez automatyzację rozwoju kompetencji.
Wykorzystuje ona rozwiązania Sales Enablement (SE), które stanowią dopełnienie dla systemów CRM i SFA, umożliwiając koordynację prac zaangażowanych zespołów i ułatwiając zdobywanie kompetencji handlowych poprzez szybki i łatwy dostęp do niezbędnych materiałów edukacyjnych.
W efekcie zjednoczone siły marketingu i sprzedaży mogą wspólnie załadować “sprzedażowy pocisk”, który ma jeden cel: SPRZEDAWAĆ.