Marketing i sprzedaż

czyli jak nie rywalizować a współpracować dzięki narzędziom sales enablement


Pobierz ebook i dowiedz się, ja za pomocą nowoczesnych platform Sales Enablement poprawisz współpracę na linii marketing-sprzedaż i sprawisz, że handlowcy zaczną korzystać z marketingowych treści i znacząco poprawią znajomość produktów.

Co zyskasz po przeczytaniu ebooka?

Dowiesz się, co zrobić, by handlowcy wykorzystywali potencjał gorących leadów dostarczanych przez marketing.

Otrzymasz garść pomysłów, jak skutecznie włączyć content marketing w działania sprzedażowe.

Poprawisz efektywność działań marketingowych, zaoszczędzisz czas i podniesiesz motywację handlowców do promowania Twoich produktów.

Poznasz proces i korzyści płynące z wykorzystania systemów Sales Enablement.

    Pobierz ebook już dziś.

    Wprowadź zmiany już jutro!

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z Sales Development Technologies Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez Sales Development Technologies Sp. z o.o. w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)

    Dlaczego powstał ebook?

    Sprzedaż ewoluuje wraz z rozwojem technologii. To dzięki niej pojawiły się systemy cyfrowe takie jak CRM i SFA, które ułatwiają pracę zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż i wspierają je w zwiększaniu zysków.


    Pomimo tego, że zarówno marketing jak i sprzedaż wykorzystują wiele technologii na co dzień – nie zawsze potrafią efektywnie współpracować – co powoduje ogromne straty dla całych organizacji.

    W firmach w obszarze sprzedaży mówi się przede wszystkim o polityce cenowej, rabatowej, liczbie wygenerowanych leadów i sfinalizowanych transakcji, a zapomina o konieczności świetnej znajomości produktów przez handlowców oraz wykorzystywaniu materiałów marketingowych w procesie sprzedażowym.


    Ten ebook powstał, aby pokazać, ile Twoja firma zyska dzięki zoptymalizowaniu działań marketingowo-sprzedażowych przy wykorzystaniu nowoczesnych systemów cyfrowych.

    Kim jesteśmy?


    SalesOn to platforma przeznaczona dla działów Sprzedaży, Marketingu i HR w celu zwiększania wyników sprzedażowych poprzez automatyzację rozwoju kompetencji.

    Wykorzystuje ona rozwiązania Sales Enablement (SE), które stanowią dopełnienie dla systemów CRM i SFA, umożliwiając koordynację prac zaangażowanych zespołów i ułatwiając zdobywanie kompetencji handlowych poprzez szybki i łatwy dostęp do niezbędnych materiałów edukacyjnych.

    W efekcie zjednoczone siły marketingu i sprzedaży mogą wspólnie załadować “sprzedażowy pocisk”, który ma jeden cel: SPRZEDAWAĆ.

    Zaufali nam