Makarony Primo Gusto w grupie Klientów SalesOn

Nie zwalniamy tempa, tym razem możemy już z dumą poinformować, o tym że firma Atlanta-am (dzięki której możemy w Polsce cieszyć się produktami marki Primo Gusto) dołączyła do grona klientów SalesOn.pl – sales force e-training system.

Tym razem dzięki zaufaniu Pana Michał Helta (Field Sales & Key Account Manager) zespół sprzedaży odpowiedzialny za markę Primo Gusto będzie mógł podnosić swoje kompetencje dzięki modułowi szkoleń handlowych online w ramach SalesOn.

To co się dzieje z SalesOn i branżą FMCG jest po prostu niesamowite. Widzimy potężne zainteresowanie wśród szefów sprzedaży i szefów szkoleń wdrożeniem SalesOn w ich zespołach handlowych.

Branża FMCG to nasza największa grupa Klientów, może dlatego, że te firmy mają spore (bardzo często idące w dziesiątki a nawet setki osób) zespoły handlowe wymagające ciągłego doskonalenia umiejętności.

SalesOn pozwala naszym klientom nie tylko szkolić handlowców online, ale co najważniejsze uzyskiwać konkretne, twarde i mierzalne dane o rozwoju i poziomach wiedzy w poszczególnych zespołach.

Parametryzacja wiedzy (a także umiejętności) to jedna z kilku funkcji które pozwalają naszym klientom oszczędzać czasami nawet 80% na budżecie szkoleniowym.

Udostępnij wpis:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Share on pinterest
Pinterest

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.