Od pewnego czasu rozmawialiśmy z Henkel Adhesives… o uruchomieniu dla ich zespołu sprzedaży modułu szkoleniowego SalesOn.pl – sales force e-training system
Najwidoczniej nasze rozmowy musiały się „kleić” … bo Henkel (a w szczególności 60 handlowców dywizji Adhesive Technologies) dołączył do grona naszych klientów.
Już nie tylko firmy z branż FMCG czy Farmacji ale i firmy z branży „przemysłowej” czyli firmy tj. Henkel, Flgger, czy Śnieżka, Tikkurilla, Grohe … korzystają z modułu szkoleń online SalesOn.
Muszę przyznać, że po kilku latach potężnych inwestycji finansowych, olbrzymiej ilości czasu, stresu, łez i (wielu chwil zwątpienia) … nic nie daje takiej satysfakcji jak to, że system który budowaliśmy latami ( i wciąż rozwijamy), zaczyna być dostrzegany przez klientów i to Klientów przez duże „K” …. a takim na pewno jest też Henkel.
Dziękujemy Pani Kamila Winiarczyk (HR Business Partner) w Henkel, za skoordynowanie rozpoczęcia współpracy. Dziękuję pozostałym osobom z działu HR i działu Sprzedaży w Henkel, za zaufanie. Mamy nadzieję, że SalesOn chociaż w małym stopniu będzie wspierał rozwój kompetencji waszych handlowców.
Dziękuję również całemu zespołowi SalesOn za to, że dzięki Wam mogę np. dzisiaj puścić takiego posta.