FarmFrites wybiera SalesOn dla swojego działu sprzedaży.

SalesOn przyspiesza z pozyskiwaniem nowych Klientów, praktycznie w każdym miesiącu podpisujemy umowy z kilkoma nowymi Klientami.

Tym razem Farm Frites, a będąc bardziej precyzyjnym, biuro sprzedaży na Europę środkową wschodnią zlokalizowane w Polsce, podpisało z nami umowę na uruchomienie SalesOn w ich zespole sprzedaży.

Coraz więcej firm dostrzega to, że wdrażanie systemów (tj SalesOn) pozwala w roku zrealizować nie jedno szkolenie (jak to z reguły bywa) … a 10-20 szkoleń i uzyskać pełne raporty zmian w wiedzy i u umiejętnościach.

Szybkie, nowoczesne, krótkie formy rozwojowe (mikrolearning, pigułki wiedzy) dają realne szanse na szybkie poprawienie wyników handlowców. Czasami lepiej jeść mniejszymi porcjami a częściej.

Cieszy nas fakt, ze dzięki decyzjom takich osób jak Pan Maciej Gierdal (Commercial Director Farm Frites Central Eastern Europe) działy sprzedaży otwierają się kolejny obszar automatyzacji swoich aktywności.

Działy sprzedaży pracują od lat na CRMach, na SFA …. Teraz czas na SCA (sales competence automation)….w czym SalesOn przeciera szlaki wraz z naszymi Klientami.

Dziękujemy za zaufanie.

Udostępnij wpis:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Share on pinterest
Pinterest

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.