How to stand out in front of customers using Sales Enablement tools

Published by Adrianna Wardzała

Z artykuły dowiesz się dlaczego ankieta poszkoleniowa niewiele wnosi dla szefa działu sprzedaży i co zrobić, aby zmierzyć jakość szkolenia handlowców.
Wydarzenia ostatnich dwóch lat znacząco wpłynęły na biznes, stawiając przed nim nowe, nieznane dotąd wyzwania. Podobna rewolucja zaszła w sprzedaży. Zmieniły się oczekiwania konsumentów B2C i kupujących B2B w zakresie oferty, sposobu kontaktu, jak i dostarczanych rozwiązań. Czy handlowcy radzą sobie z tymi wyzwaniami? Czy wiedzą, jak dotrzeć dziś do klienta, przekonać do spotkania, dostarczyć mu wartość, której oczekuje?

Read More

Zdecydowana większość handlowców (90%) uważa, że stoją za tym zbudowane relacje, doradztwo i oferty szyte na miarę. Co ciekawe, deklarują to wszyscy, niezależnie od branży. Jeśli tak jest, czy aby na pewno stanowi to wyróżnik?

Aby dostarczyć klientowi wartość, która go zainteresuje, a także wzbudzić w nim emocje, dzięki którym zapamięta ofertę, sprzedaż potrzebuje odpowiednich narzędzi do prezentacji. Szczególnie jeśli produkt nie jest tak atrakcyjny, jak w branży B2C.

Jak więc zaciekawić klienta? Po pierwsze odrzucić dotychczasowe przyzwyczajenia i myślenie starymi schematami „produkowania” prezentacji w PP, dołączania tabelek z Excella i specyfikacji technicznych napisanych drobnym maczkiem. Po drugie zacząć korzystać z tego, co rynek już  wymyślił – z rozwiązań Sales Enablement, które uatrakcyjniają ofertę i pozwalają się wyróżnić.

Obejrzyj wywiad z  Karolem Stępniem, Head of FinTech & Banking w 10Clouds, i dowiedz się:

o Jak dostarczać klientom tę samą wartość, będąc online, a nie bezpośrednio?

o Co zrobić, by prezentacja wzbudziła silne emocje u klienta i została na długo w jego głowie?

o W jaki sposób wspomagać doświadczenia klienta z dostawcą na przykładzie wirtualnego oddziału?

o Po co używać tablic wirtualnych?

o Jak zminimalizować żmudne i powtarzalne prace niezwiązane bezpośrednio ze sprzedażą, które muszą wykonywać handlowcy?·      

o Kto w firmie powinien być driverem sprawdzania rozwiązań Sales Enablement?

Dzięki tym wskazówkom znacząco poprawisz relacje z klientami i znacznie łatwiej będziesz pozyskiwać nowych.

Share article
Adrianna Wardzała
Author

Porozmawiaj z nami

Umów się na krótkiego videocalla z naszymi doradcami ds. sales enablement i poznaj platformę wprowadzającą rozwój sił sprzedaży w XXI wiek.