Dlaczego Zarządy nie potrafią zwiększać sprzedaży, a mogłyby?

Prawda jest bolesna – większość Zarządów inwestują we wszystko, tylko nie w dział handlowy. To najgorsze podejście do najważniejszego w kontekście rozwoju firmy działu. Szczególnie w czasach rynku pracownika.

Rzucane przy każdej okazji słowa “To od Was zależą losy tej firmy”, czy “To Wy walczycie na pierwszej linii frontu” kompletnie mijają się z tym, w co firma inwestuje – kampanie reklamowe, nowe siedziby, rebrandingi marki. A co z inwestycją w kompetencje handlowców – obszarem, który ma bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży w firmie?

W trzecim odcinku videocastu “O sprzedaży”, Przemek Mik, CEO SalesOn, mówi m.in. o tym dlaczego: – dział handlowy to najbardziej niedoinwestowana grupa zawodowa w Polsce, – cena i atrakcyjny produkt nie są w sprzedaży najważniejsze, – najważniejsze czynniki wpływające na wzrost sprzedaży znalazły się w obszarze miękkiego HR-u zamiast w obszarze twardych danych

i jak łatwo i szybko można to zmienić – z ogromną korzyścią finansową dla firmy! Zapraszamy też do oglądania i subskrybowania kanału SalesOn 

 

Udostępnij wpis:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Share on pinterest
Pinterest

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.