Nowoczesne metody motywowania pracowników. #TalkinSales #3

Opublikowane przez Adrianna Wardzała

Jeśli znajdujesz w sobie siłę i nieodpartą chęć do działania, to znaczy, że masz w sobie motywację. To dzięki niej chcesz osiągać coraz więcej – podnosisz sobie poprzeczkę, stawiasz coraz ambitniejsze cele. Motywacja nie jest jednak czymś stałym. Na jej spadek działa wiele czynników, m.in. wszechotaczające nas rozpraszacze. W przezwyciężeniu ich w pracy może pomóc system Sales Enablement. Stephanie Middaugh jest Sales Enablement Managerem w Divvy, firmie zajmującej […]

Czytaj więcej

Jeśli znajdujesz w sobie siłę i nieodpartą chęć do działania, to znaczy, że masz w sobie motywację. To dzięki niej chcesz osiągać coraz więcej – podnosisz sobie poprzeczkę, stawiasz coraz ambitniejsze cele. Motywacja nie jest jednak czymś stałym. Na jej spadek działa wiele czynników, m.in. wszechotaczające nas rozpraszacze. W przezwyciężeniu ich w pracy może pomóc system Sales Enablement. Stephanie Middaugh jest Sales Enablement Managerem w Divvy, firmie zajmującej się tworzeniem rozwiązań służących do zarządzania wydatkami.

Nowoczesne metody motywowania pracowników

Stephanie, pracując na co dzień z różnymi klientami, doskonale zna błędy, jakie popełniają menedżerowie w zarządzaniu długoterminową motywacją swoich zespołów. Wiele firm nie poświęca temu specjalnej uwagi, uważając to za niepotrzebne działanie. To błąd, ponieważ brak wiedzy na temat źródeł demotywacji pracowników hamuje wiele firmowych procesów. Middaugh przekonuje jednak, że stawianie celów działa motywująco na pracowników. Pomagają w tym również programy rozwojowe. Zmiany na rynku pracy sprawiły, że dziś pracownikom nie wystarcza już wskazanie zadań, które mają wykonać. Chcą, aby za każdym z nich stał jakiś wyższy cel. Ale to nie koniec ich oczekiwań, z którymi na co dzień muszą mierzyć się menedżerowie. Co znajduje się na ich liście priorytetów?

Powinni poznać prawdziwe źródło braku motywacji, a nie przyjmować najprostszych wersji; przyczyny bowiem z reguły są bardziej skomplikowane niż te podawane w pierwszym odruchu przez pracowników;

Nie powinni przeładowywać informacjami i spamować komunikatami. 

Wskazane jest też, aby ważne informacje przekazywali w formie microlearningu. 

Posłuchaj wywiadu ze Stephanie Middaugh i dowiedz się:

  •  jak sprawnie zarządzać całym procesem motywacji, aby uniknąć chaosu,
  • w jaki sposób przekazywać informacje, pracując w zdalnym środowisku,
  • w czym może pomóc biblioteka contentu,
  • jaki jest sens szkolić handlowców i dlaczego warto to robić częściej niż raz w roku,
  • jakie narzędzia pomogą pracownikom w łatwy sposób zdobywać jak najwięcej informacji.
Udostępnij wpis
Adrianna Wardzała
Autor

Porozmawiaj z nami

Umów się na krótkiego videocalla z naszymi doradcami ds. sales enablement i poznaj platformę wprowadzającą rozwój sił sprzedaży w XXI wiek.