19 powodów,

dlaczego szkolenia dla handlowców nie działają


Pobierz ebook i dowiedz się dlaczego szkolenia nie działają i co musisz zrobić, aby to zmienić. Zdobyta wiedza pozwoli Ci zmniejszyć koszty szkoleń i zwiększyć sprzedaż.

Co zyskasz po przeczytaniu ebooka?

Dowiesz się dlaczego Twoich handlowcy powinni odejść od starych form szkoleniowych.

Zobaczysz jak rozwijać kompetencja handlowców obniżając przy tym koszty?

Dowiesz się jak weryfikować zdobytą przez handlowców wiedzę?

Dostrzeżesz handlowcy nie powinni decydować o tym, z czego będą szkoleni?

    Pobierz ebook już dziś.

    Wprowadź zmiany już jutro!

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z Sales Development Technologies Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez Sales Development Technologies Sp. z o.o. w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)

    Dlaczego powstał ebook?

    Ze sprzedażą jestem związany od 1997 roku. Przez tych 25 lat widziałem wiele zmian zachodzących na rynku. Rozwój technologii sprawił, że pojawiło się wiele systemów, takich jak CRM czy SFA, które pomagają szefom sprzedaży zwiększać zyski. Na własnych oczach obserwuję rozwój technologii cyfrowych, które rewolucjonizują sposób działania firm.

    Niestety, od niespełna trzech dekad nie zaobserwowałem większych zmian w aspekcie rozwoju kompetencji sprzedażowych:

    • 78% handlowców szkolonych jest raz w roku lub rzadziej.
    • Szkoleniowcy wciąż przychodzą z flipchartem, kartką i flamastrem.
    • Jedyne, co się mierzy w 95% sytuacji to poziom zadowolenia ze szkoleni.

    W działach handlowych mierzy się wszystko (sprzedaż, rabaty, ilości klientów) za wyjątkiem tego co najważniejsze, kompetencji handlowców.


    Niniejszy ebook powstał, aby przekazać firmom, takim jak Twoja, że nowoczesne systemy mogą to zmienić.

    Kim jesteśmy?


    SalesOn to platforma przeznaczona dla działów Sprzedaży, Marketingu i HR w celu zwiększania wyników sprzedażowych poprzez automatyzację rozwoju kompetencji.

    Wykorzystuje ona rozwiązania Sales Enablement (SE), które stanowią dopełnienie dla systemów CRM i SFA, umożliwiając koordynację prac zaangażowanych zespołów i ułatwiając zdobywanie kompetencji handlowych poprzez szybki i łatwy dostęp do niezbędnych materiałów edukacyjnych.

    W efekcie zjednoczone siły marketingu i sprzedaży mogą wspólnie załadować “sprzedażowy pocisk”, który ma jeden cel: SPRZEDAWAĆ.

    Zaufali nam